“Over giIa!”- Netizen ‘jeles’ Ismail Izzani satu foto dengan Blackpink, siap video!

Foto berkenaan membuatkan Ismail Izzani menerima pelbagai maklum balas daripada peminat dan pengikut sehinggakan ada yang meluahkan rasa cembvru.

Penyanyi popular, Ismail Izzani berkongsikan satu pengalaman terbaik buatnya dengan jenama terkenal, Samsung Malaysia. Tidak hanya itu, peminat semakin teruja apabila melihat Ismail Izzani berada dalam satu foto dengan kumpulan Korea terkenal, Blackpink.

Blackpink merupakan satu kumpulan yang sudah tidak perlu diperkenalkan lagi, ini kerana gabungan 4 penyanyi dikenali sebagai Jennie, Lisa, Rose dan Jisoo sudah mencetuskan fenomena dengan lagu nyanyian mereka. Antaranya, Playing With Fire, Ddu-Du Ddu-Du, KiII This Love dan banyak lagi.

Ismail Izzani foto dengan Blackpink

 

View this post on Instagram

 

– @samsungmalaysia ❤️ #galaxyabyblackpink #galaxya51 #galaxya71

A post shared by Mama’s Boy For Life (@ismailizzani_) on

Perkongsian foto daripada penyanyi lagu Luar Biasa ini meraih lebih 30 ribu tanda suka yang turut dikatakan peminat, dia sangat beruntung.

Tidak hanya berkongsikan sekeping foto, Ismaill Izzani juga memuat naik satu rakaman video yang menampilkan dia bersama dengan saIah seorang ahli kumpulan popular itu.

“The past few days, I had an amazing experience with my @samsungmalaysia A Squad Team it was an honoured to be in the dance team as we are representing Malaysia to dance infront of the beautiful judges.

Thank you @blackpinkofficial for being the judges and also thanks @lalalalisa for having a staring moment w me… till next time!!.”

Diruangan komen, Ismail Izzani menerima pelbagai komen daripada rakan selebriti dan peminatnya yang rata-ratanya turut teruja.

“Tak tido malam la jawabnya…”

“Untungnya dpt jumpa…”

Sumber: Ismail Izzani via HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*