Puteri Balqis Tutup Akaun Instagram, Ini Sebabnya…

Sejak kisahnya mula didedahkan menerusi rancangan Bersamamu, pelbagai tangg4pan telah diberikan oleh orang ramai terhadap keadaan terkini pelakon cilik Puteri Balqis Azizi.

Tolak Pertolongan Daripada Ramai Pihak

Manakan tidak, kehidupan kini bersama ibunya dilihat serba kekurangan sehingga terp4ksa menjual naskhah nukilannya kepada orang ramai di jalanan.

Melihatkan pada kekurangan tersebut, ramai pihak tampil untuk memberi bantuan namun ditoIak dengan baik oleh dua beranak ini. Dek kerana menolak pertolongan itu, netizen meng3cam mereka selain mempersoalkan realiti sebenar mengenai kehidupan mereka.

Padam Akaun Instagram 

Manakala hasil carian kami mendapati Balqis telah memadam akaun Instagram nya buat seketika dipercayai akib@t menerima kec4man daripada pelbagai pihak termasuklah mengenai kenyataan terbarunya menerusi rakaman video bersama usahawan selebriti Datuk Seri Aliff Syukri.

Dalam tembual tersebut, Aliff telah bertanyakan kepada Balqis apakah yang akan dia lakukan sekiranya mendapat wang sebanyak RM100,000.

Namun jawapan yang diberikan oleh pelakon itu meng3jutkan ramai pihak kerana antara impiannya adalah untuk meIaburkan wang tersebut untuk ‘F0rex’.

Di media sosial, rata-rata netizen tidak bersetuju dengan jawapan Balqis dan menimbuIkan pelbagai pers3psi dikalangan mereka.

Sumber : Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*