Tertund0k2 persis z0mbi, netizen bimb@ng ada kaitan dengan cor0nav1rus?

Cor0nav1rus sedang menjadi topik haangat gl0bal sejak minggu lalu. Bukan sahaja merb@haya, m4ngsa yang terkena dengan jangk!tan wab4k cor0nav1rus boleh menyeb4bkan m4ut dan reb4h secara tiba-tiba.

Malaysia juga turut tidak tertinggalan untuk terpaIit dengan wab4k yang berasal dari daerah Wuhan, China ini. Diseb4bkan itu, timb0lnya kebimb4ngan dan rasa p4nik oleh kalangan rakyat Malaysia saat ini…

Penyak!t apa pulak ni?

TuIar sebuah video menerusi laman Facebook, memaparkan seorang gadis yang tertund0k dan dikatakan tidak bergerak serta hanya berdiri di tepi jalan sahaja. Video ini telah dimuat naik oleh salah seorang pengguna Facebook dan sekaligus meraih perhatian pengguna yang lain.

Biar betul? Semacam je ni…

Video ini semestinya menjadi bualan hangat di ruangan komen. Ada juga yang berpendapat dan ris4u jika ini adalah salah satu simpt0m wab4k cor0nav1rus yang sedang menuIar ketika ini.

Diharapkan agar perkara ini dipandang seriuus oleh pihak berku4sa dan juga KKM. Orang ramai juga diharapkan tidak membuat sebarang spekul4si dan juga tud0han meluIu terhadap sesuatu perkara tanpa info yang sah!h dan sah.

Sumber: Facebook.

Via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*