Disangka Jadi GeIandangan, Ini Sebabnya Anak MichaeI Jacks0n Tinggal Dalam Van.

Paris Jackson dikatakan kini tinggal di van milik kekasihnya, Gabriel Glenn. Dia meIakukan haI ini kerana terpeson dengan Gabriel dan tidak menyedari bahawa mereka tinggal bersama selama beberapa hari.

Anak perempuan mend!angMichael Jackson ini juga mengungkapkan kisah cinta antara mereka berdua.

Tinggal Dalam Van.

Paris Jackson dan Gabriel Glenn meranc4ng perjalanan mereka yang disiarkan dalam siri Facebook Watch berjudul Unfiltered: Paris Jackson & Gabriel Glenn. Dalam episod perdana, Paris mengungkapkan bagaimana dia boleh bertemu dengan Gabriel sebelum mereka jat0h cinta. Gabriel mendkwa bahawa dia jatuh cinta pada pandangan pertama dengan gadis berusia 22 tahun pada tahun 2019.

“Kami menghadiri sebuah acara selepas pesta dan di situlah saya melihatnya bermain gitar. “Kami merasa sangat lntim dan saya tahu saya seperti jat0h cinta,” kata Gabriel yang dilaporkan oleh Hollywood Life.

Selepas itu, mereka merasakan ada keserasian antara satu sama lain. Ketika cinta mereka berdua baru berputik, pasangan itu tinggal bersama di sebuah van milik Gabriel. Paris tidak maIu mengakui perkara ini kepada peminatnya.

“Sejak itu, semuanya berjalan lebih pantas. Luangkan tiga hari berturut-turut. Walaupun dalam seminggu, saya tinggal di vannya, “kata Paris.

Jalinkan Hub0ngan Ser!us

Setelah hubungan lebih lntim, pasangan itu berkolab0rasi membuat pelbagai lagu. Mereka juga mend3dahkan hubungan mereka pada Februari 2019 dengan menghadiri tayangan perdana filem The Dirt and The Peanut Butter Falcon. Gabriel juga mengatakan bahawa hubungannya dengan Paris mahu bertahan lebih lama.

“Saya ingin menghabiskan setiap hari dan setiap malam dengannya,” kata Gabriel.

Pasangan ini juga bergabung dengan kumpulan The Soundflowers, yang sama-sama menulis dan membuat muzik mereka bersama. Paris sering dipuji oleh peminat yang mengatakan bahawa suaranya mirip dengan Michael Jackson. Bukan hanya itu, mereka juga menyebut bahawa Raja Pop itu akan berbangga dengan anaknya yang mengikut jejak Michael.

Dibayangi Michael Jackson

Paris Jackson mengakui bahawa ketika dia terj0n ke dunia nyanyian, dia masih merasa kurang yakin diri. Ini kerana bapanya sangat dikenali oleh masyarakat dan mengidolakan Michael Jackson.

“Saya merasa tidak aman hidup dalam bayangan warisan Jackson, untuk menemukan diri saya sebagai pemuzik. Bangkit dari perasaan tr@uma, The Soundflowers hadir untuk membuat muzik yang akan mengubah dunia, “kata Paris Jackson.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber