TRAGEDl Mandi Sungai, Iintah Masuk Dalam Alat SULlT Sebelum Ced3rakan 0rgan Dalaman

Seorang lelaki warga emas di Kemboja, terp4ksa menahan s4kit selepas d4rah 0rgan dalamannya dihisap lintah. Menerusi lap0ran Dailymail.co.uk, kej4dian tersebut berIaku selepas lelaki itu ber3ndam dalam sungai yang dipenuhi lintah dan ser@ngga.

Iintah masuk melalui alat suIit.

 

Menurut d0ktor yang mer@wat, lelaki itu tidak berpakaian ketika ber3ndam dalam sungai dan dia tidak sedar Iintah memasuki badannya melalui alat sulit. Susulan daripada itu, warga emas tersebut terp4ksa menangg0ng kes4kitan pada alat suIitnya ketika membuang air kecil di tandas rumahnya.

Sebaik tiba di H0spital Calmette, pasukan perubatan menggunakan sejenis kamera kecil dan mendapati haiwan pengh!sap,d4rah itu sudah berada dalam salur pundi kenc!ngnya. Imej imbasan juga menunjukkan paras!t,itu menced3rakan beberapa organ dalaman lelaki itu dengan gigi taj4mnya.

Proses menjadi rum!t.

Ujar dokt0r lagi, mereka terp4ksa menggunakan sejenis alat dinamakan bip0lar resect0scope untuk membun0h haiwan itu sebelum berjaya mengeluarkannya. Tambahnya, proses berkenaan sangat rum!t berikutan saiz Iintah itu sudah mengembang dan mengh!sap 500 mililiter d4r4h lelaki itu. Am@ran buat orang ramai turut diberikan oleh d0ktor agar mereka lebih  berhati-hati apabila berenang dalam sungai terutama semasa musim hujan.

Air sungai itu dipenuhi Iintah dan ser4ngga kerana musim hujan. Rujuk d0ktor segera jika anda s4kit dalam badan.

Walau bagaimanapun, lelaki itu dilap0rkan stabil dan masih dalam pemantauan serta dibenarkan pulang selepas mendapatkan raw@tan semalaman di h0spital tersebut.

Sumber: Dailymail.co.uk

Via Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*