Kipas siling tercabut lalu jat0h terkena pada wanita ini ekoran jarang ditutup

T!pulah jika kita langsung tidak pernah terfikir sama ada kipas siling mampu tercab0t dan terjat0h lalu mengh3mpap kita..

Ia sering kali bermain di minda kita lebih-lebih lagi jika kipas itu sudah agak ‘berusia’ dan lama. Memang menak0tkan!

Mimpi ng3ri itu ternyata berIaku ya. Menerusi laman Facebook, seorang pengguna yang menggunakan akaun Jasni Jjm baru-baru ini ada berkongsi satu peristiwa bur0k yang men!mpa seseorang dan ianya disebabkan oleh kipas siling.

Jasni Jjm/Facebook

Menurut perkongsian daripada seorang rakannya, kipas siling tersebut difahamkan jarang ditutup dan secara tiba-tiba tercab0t sebaik sahaja suis dibuka.

Mal4ngnya, kipas yang jat0h itu kemudian terkena pada ibunya

Jasni Jjm/Facebook

Namun nasib m4ngsa sedikit baik ek0ran kipas tersebut hanya dibuka dengan kelajuan yang perlahan. Kalau laju, tidak tahulah apa yang bakal terjadi.

Berdasarkan foto yang dilampirkan, leher m4ngsa mengaIami sedikit keced3raan.

 

Oleh yang demikian, pengguna itu mengambil kesempatan untuk mengingatkan para pengguna di luar sana agar kerap memer!ksa semua peralatan eIektrik di rumah masing-masing.

Memandangkan lebih banyak masa di rumah, maka tidak salah jika luangkan masa untuk per!ksa. Jika ada bunyi aneh pada peralatan eIektrik terutama yang sudah lama atau ia sudah tidak berfungsi dengan baik, segera tukar kepada yang baru.

Sumber erabaru

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*