Pavithra akhirnya buka muIut… keluarga, wang pvnca masalah – “Sugu dah minum, tapi bukan pemab0k”

AKHIRNYA, bintang YouTuber masakan popular, S Pavithra mendedahkan kisah di sebalik kontr0versi yang terpalit susulan k3s membabitkan suaminya, M Sugu.

Pengakuan tersebut dibuat menerusi video terbaharu selepas duo YouTuber itu membuat kemunculan semula baru-baru ini..

Video YouTube lima minit itu yang bertajuk ‘Inilah sebab menjadi masaIah’, menyaksikan wanita berusia 28 tahun ini mendkwa masalah keluarga, wang dan media sebagai pvnca yang akhirnya menyeb@bkan pen4ngkapan suaminya, M. Sugu.

“Sebab Sugu pergi h0spital hari itu ialah keluarga saya sendiri, keluarga saya menjadi masaIah sebab duit.

“Keluarga saya yang tak pernah tolong saya selama ini sejak saya kahwin Sugu tujuh tahun. Selepas saya ada duit dan berjaya macam sekarang ini diorang muncul-muncul dan mula pinj@m duit dengan suami saya, buat masalah dalam keluarga,” katanya dalam video yang dimuat naik ke laman YouTube beliau.

Beliau tidak menaf!kan bahawa Sugu juga bersalah kerana mab0k ketika kej4dian tetapi menegaskan bahawa suaminya bukan seorang pemab0k.

“Memang salah Sugu, Sugu dah minum tapi bukan pemab0k,” kata Pavithira menerusi klip video YouTube.

Sugu dan Pavithra dikenali kerana video masakan mereka.

Ibu kepada dua anak itu mendkwa media juga telah menyeb@bkan g4ngguan terhadap kehidupan peribadi mereka sejak tiga bulan lepas.

“Selepas media masuk dalam keluarga kami, kami tak ada masa untuk masak dan bagi makan untuk anak-anak kami dan masa itu amat sukar untuk kami,” katanya.

Beliau turut meminta maaf kerana memadam semua video di saluran YouTube dan berjanji akan memuat naiknya secepat mungkin.

Pavithra berkata suaminya berperanan dalam pencapaiannya sebagai antara bintang YouTube paling berjaya di Malaysia dan menambah bahawa tanpa Sugu, salurannya tidak akan memperoleh 786,000 pelanggan dan videonya ditonton hampir 35 juta kali.

“Dari awal kawan-kawan tahu, kami masak sama-sama… saya harap kawan-kawan sokong saya dan Sugu seperti biasa,” katanya.

Pada 20 Julai, bekas pekerja ladang, Sugu, 29, dit4ngkap dan kemudiannya didkwa atas pertud0han memiliki s@bit dan menyebabkan keced3raan terhadap isterinya. Beliau mengaku tidak bersaIah atas kedua-dua pertud0han itu. – Bernama

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber mStar