Isi Minyak Tak Tutup Enjin Kereta, Lelaki MeIec0r Disambar APl

KUALA LUMPUR – Pad4h mengisi minyak ketika enjin dihidupkan, seorang lelaki melec0r pada tangan dan kaki selepas di sambar APl dalam satu kej4dian di sebuah stesen minyak di Seri Kembangan semalam.nangtime.com - Isi Minyak Tak Tutup Enjin Kereta, Lelaki Melecur Disambar Api

Dalam kejadian kira-kira jam 8 malam itu, kereta milik m4ngsa, Gan Shuh Long, 31, turut terb@kar pada beberapa bahagian.

Penolong Pengarah 0perasi B0mba Selangor, Hafisham Mohd. Noor berkata, pihaknya menerima panggilan kec3masan kira-kira jam 8.11 malam.

Katanya, sepasukan angg0ta dan pegawai dari Balai Bo0mba dan Penyelamat Serdang bergegas ke l0kasi kejadian.

nangtime.com - Isi Minyak Tak Tutup Enjin Kereta, Lelaki Melecur Disambar Api

“Setibanya di lokasi kej4dian, angg0ta mendapati sebuah kereta jenis Audi telah terb@kar berhampiran sebuah pam petrol di stesen minyak berkenaan.

“Kebakaran melibatkan 10 peratus pada pintu sebelah kanan belakang kereta terbabit serta 30 peratus pada permukaan pam minyak,”katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Menurut Hafisham, terdapat seorang m@ngsa iaitu pemandu kereta telah melec0r pada bahagian tangan dan kaki.

nangtime.com - Isi Minyak Tak Tutup Enjin Kereta, Lelaki Melecur Disambar Api

Bagaimanapun katanya, m@ngsa telah di hantar ke H0spital Serdang untuk rawatan lanjut.

Mengulas lanjut, beliau berkata, sias@tan awal pihaknya mendapati kejadian itu berlaku ak!bat kecu@ian m4ngsa yang tidak mem4tikan enjin kereta ketika mengisi minyak di pam petrol.

Sumber: KOSMO!

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia