Siram Ibu Dengan Air Pnas Kerana Tak Izin Rujuk Dengan Bekas Suami

Wanita di Jambi terg@mak mengan!aya ibu kandung kerana tidak ta@han diIeteri.

m4ngsa berusia 52 tahun ced3ra di wajah selepas disiram air pnas oleh susp3k berusia 24 tahun.

Susp3k dit@han sebaik ibunya membuat lap0ran p0lis bagi membantu sias@tan yang akan dijalankan Unit Perlindungan Wanita dan Kanak-Kanak Jambi.

Ketika dis0al, susp3k mengakui sering bert3ngkar dengan ibunya sebelum ini dan nekad menyiram mngsa dengan air pnas kerana tidak dapat menerima apabila diberi nasihat.

Difahamkan, kejadian pada 21 Ogos itu berpvnca apabila susp3k menyatakan hasrat untuk rujuk kembali dengan bekas suami. Bagaimanapun, dia kemudian dinasihati ibunya yang tidak bersetuju dengan keputusannya itu.

Ketika kejad!an, mngsa sedang mencuci pakaian di dalam bilik air, manakala susp3k sedang menjerang air untuk membuat teh.

Namun, tanpa diduga susp3k hiIang pertimbangan hingga sangguo menyiram air pnas itu ke arah ibunya menyebabkan mngsa mengaIami keced3raan pada bahagian wajah.

Dipercayai, mngsa ber@ng apabila mengetahui anaknya masih menjaIin hubungan dengan bekas suami dan tidak mengizinkannya merujuk kembali menyebabkan susp3k kesaI dan nekad menyiram air p@nas ke wajah ibunya.

Sumber- CARI

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*