[Video] Kereta Putih Masuk Line Kec3masan Secara ‘Mengej0t’ Sebelum Ianggar Motor & Iari

Kadang-kadang tak faham dengan s!kap segelintir pengguna jalan raya ni, s!kap pentingkan diri tu satu, kej4m tu pula lagi satu. Rasa terkej0t, sed!h dan m@rah pun ada apabila meny4ksikan maIang yang men!mpa seorang penunggng motorsikal ni.

Menerusi sumber, kejad!an ini berIaku di Leb0hraya Karak-KL nak menghala ke Plaza T0l Gombak. Dalam video berdurasi 53 saat ini, dapat dilihat rakaman d4shc@m dari bahagian depan dan belakang pemandu yang menggunakan laluan tersebut.

Dapat dilihat penunggng motosikal itu tak sempat nak eIak apabila kereta jenis sedan putih itu terus masuk ke laluan kec3masan tanpa memberikan sebarang lampu lsyarat..

Lebih ter0k lagi pemandu kereta putih tersebut terus berlalu pergi tanpa dengan Iajunya tanpa menghir@ukan penungg4ng motosikal itu.

Memandangkan video ini viraI, netizen yang turut m4rah dengan perbu@tan tak bertanggunjawab pemandu kereta tersebut terus ‘geIedah’ maklumat pemandu itu hasil daripada pemerhatian mereka terhadap nombor pendaftaran kereta itu..

Bagaimanapun, dengan tekn0logi sekarang, ramai netizen berharap agar pemandu tersebut dit4han kerana tind4kannya Iarikan itu tidak menjam!n yang dia selamat kerana….

Zaman sekarang d@sh c4m merata tau, jangan harap la nak Iepas – Netizen

Selain k0men diatas, macam biasalah ramai netizen mem4ki hamvn dengan kata-kata kes@t dengan berharap agar pemandu ini ditngkap dengan kadar segera…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber LM.