‘Jangan sesekali kutip duit syiling yang tak tahu asal usulnya, kelak mer@na 1 badan’

Bermacam-macam cara yang dilakukan oleh individu untuk meIakukan perbu@tan khi@nat atas faktor dendam dan juga cembvru. Sih!r antara cara halus yang digunakan untuk memastikan mus0h mereka mer4na.

Walaupun zaman sudah berubah, namun pemikiran manusia sebegini masih di takuk lama. Agama diketepikan asalkan hajat mereka tercapai.

Viral di Twitter satu perkongsian mengenai amalan sihir yang menggunakan duit syiling. Bukan sebarang syiling, jika dikutip atau disentuh, bur0k ak!batnya. Syiling seperti itu dikatakan telah disaluti dengan tanah kub0r, dijadikan sebagai per4ngkap untuk mngsa.

AM@RAN! Jangan sesekali kutip duit syiling yang korang jumpa. Syiling di halaman rumah, syiling di depan pintu rumah, syiling di sebelah kereta anda dan syiling yang tak tahu asal usulnya.

Sebagai contoh, korang nak masuk kereta. Tiba-tiba ada syiling di atas lantai sebelah kereta. Sedangkan semasa turun kereta, tiada apa pun benda di situ.

Contoh yang kedua. Korang nak keluar rumah, tiba-tiba ternampak syiling di hadapan rumah. Jangan terus ambil ya. Zaman sekarang orang nak sih!r, bermacam-macam cara.

Ak!bat kh!anat daripada sih!r syiling yang disaluti dengan tanah kub0r, habis mend3rita satu badan. Bila malam, berdeny0t-deny0t bisanya sampai menang!s menahan kesak!tan. Berhati-hatilah apabila anda terjumpa sih!r seperti ini.

Jangan sesekali cuba sentuh. Sekiranya tiada keyakinan diri dan doa-doa pendinding diri, sapu dan terus buang duit syiling itu. Ambil satu jug air dan tiga biji limau nipis. Perahkan ke dalam jug air, ambil segenggam garam kasar, larutkan bersama air dan perahan limau tadi, kemudian bacakan doa ini.

Doa Pembatal Sih!r Surah Yunus (Ayat 81 – 82). Kemudian siramkan di tempat yang terletaknya syiling yang dijumpai itu. InsyAllah dengan izin Allah, sih!r terbatal..

Sumber: Dean

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*