P0lis terima satu lagi Iaporan k3s, pendkwah muda ditud0h cab0I pelajar kolej pula

Sebelum ini, tuIar di media sos!al seorang pendkwah muda yang juga merupakan penyanyi, pelakon dan pengacara berusia 25 tahun direm@n lima hari susulan ditud0h mer0g0I seorang wanita pada September tahun lepas.

Pendkwah tersebut telah dit@han pihak berkuasa kira-kira jam 11 malam selepas hadir memberi keter@ngan di Ibu Pejabat P0lis Daerah Shah Alam minggu lalu.

Ada satu lagi k3s baharu.

Namun begitu, satu lagi khabar tidak enak didengar apabila pendkwah selebriti itu dis!asat dengan satu lagi k3s berhubung dkwaan seorang pelajar kolej berusia 22 tahun dicab0l dan dip4ksa meIakukan s3ks or@l oleh pendkwah tersebut.

Iaporan mengenai makluman awal k3s cab0l tersebut telah dimuat naik oleh seorang wartawan di Twitter dengan menyatakan tarikh kejadian itu berlaku adalah pada 17 Oktober lalu.

Mngsa dipelawa ke rumah susp3k

Menurut Ketua P0lis Daerah Petaling Jaya, Nik Ezanee Mohd Faisal memetik Iaporan yang dibuat Sinar Harian, mngsa telah dipelawa oleh susp3k jam 1 pagi untuk ke rumahnya di Damansara Perdana bagi mengajar ilmu pemasaran perniagaan.

Mngsa berusia 22 tahun itu mendkwa susp3k telah mempelawa ke rumahnya di Damansara Perdana di sini pada jam 1 pagi, 17 Oktober lalu.” 

“Semasa di rumah susp3k, mngsa telah dicab0l dan dip4ksa melakukan s3ks oraI.” Katanya.

Pelajar kolej tempatan itu telah mengaIami tr@uma dan kini mendapatkan rawatan di Pus@t Perubatan Universiti Malaya (PPUM).

Susp3k masih dit@han berhubung k3s dkwaan rog0I.

Tambah Ni Ezanee lagi, susp3k kini masih lagi  dit@han rem@n di Balai P0lis Sksyen 6, Shah Alam berkaitan k3s r0g0I yang dis!asat mengikut Sksyen 376 K@nun Kesksaan.

Terdahulu, kontr0versi berkenaan pendkwah muda tersebut mulai tular selepas seorang pengguna Twitter memuat naik kisah rakannya yang didkwa dir0g0I oleh lelaki itu.

Walau bagaimanapun, pendkwah tersebut menafikan hal tersebut sebelum satu lap0ran p0lis dibuat dan dia ditahan ketika hadir ke Balai P0lis Shah Alam bagi memberi keterangan berkenaan k3s itu.

Sumber: Sinar Harian( Ahmad Ismadi Ismail), Mohd Redzuan Abdul Manap

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*