Viral Video Penunggang Motor Melamb0ng Tinggi Semasa KemaIangan, Ini Sebenar Yang Berlaku…

Boleh dikatakan setiap hari akan ada berlakunya kemaIangan jalan melibatkan pelbagai jenis kenderaan. Namun menurut statist!k, k3s kemaIangan melibatkan penunggang motosikal paling banyak direkodkan setiap tahun.

Vir4l di media sosi4l satu rakaman video seorang penunggang motosikal berkuasa tinggi terc@mpak selepas mel@nggar kenderaan yang berhenti di lampu isyarat. Memang laju!

Terbang tiba-tiba

Video berdurasi kurang dari seminit itu menyaksikan sebuah motosikal berkuasa tinggi kemal4ngan di simpang lampu isyarat. Video tersebut dirakam dari kamera dashc@m dari sebuah kereta yang sedang berhenti di lampu isyarat. Apa yang menarik perhatian ramai adalah motosikal itu dilihat melamb0ng dari arah bertentangan arus sehingga penunggang tersebut tercamp@k jat0h.

Brek r0sak

Menurut seorang individu yang dipercayai merupakan kenalan mngsa, dia dimaklumkan bahawa penunggang motosikal itu mengaIami masalah brek pada motosikalnya sehingga menyebabkan dia melay4ng ke arah bertentangan arus. Tambahnya lagi, pada ketika itu, dia tidak sempat meurunkan gear rendah selepas mendapati brek pada motosikalnya kosong.

Walau bagaimanapun, mngsa selamat dan mengaIami keced3raan patah di tulang bahu. Di ruangan k0men rata-rata melahirkan rasa simpati dengan kemaIangan yang boleh dikatakan agak ng3ri itu.

Ser@m betul

Sumber : Apx

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia