[VIDEO] Beli Kotak SlHlR ‘Dybbuk’ Dari eBay, Youtuber PrinceMeed Kini Mer@na Dig4nggu Entiti MlSTERl?

Semenjak dua menjak ini, admin ternampak beberapa orang netizen kerap membincangkan tentang Youtuber terkenal Malaysia, PrinceMeed yang katanya mengalami masalah gngguan mist!k dan kini sudah mendapatkan rawatan Islam. .

Bagi yang tak kenal siapa PrinceMeed ni, dia boleh dikatakan agak terkenal jugalah di laman Youtube kerana sering muncul dengan c0ntent berkisarkan mist3ri, unb0xing kotak atau barang yang dibelinya daripada d@rk web dan bercakap mengenai teori k0nspirasi macam Illumin@ti dan Freemason.

Mula terima gngguan mist!k lepas beli kotak ‘dybbuk’? 

Menurut Youtube channel PrinceMeed LIVE!, PrinceMeed mula menerima gngguan mist!k selepas dia dikatakan membeli dan meIakukan unb0xing sebuah kotak sih!r yang dibelinya daripada laman eBay tahun lalu.

Menerusi video pertama kej4dian tersebut di Youtube PrinceMeed, dia menerangkan bagaimana dinding rumahnya berubah jadi kehijauan dalam semalaman selepas unb0xing kotak berkenaan.

“Aku ingat satu benda, aku ingat apa yang aku beli dekat eBay dulu. Aku ingat beli sesuatu lepastu aku punya apartment macam ada haI la lepas tu.

“Ada kesan dekat dinding dalam masa semalaman. Juga guys dalam masa semalaman itu aku tak tahu macamana dia berIaku tapi aku menang!s sekejap dan aku sangat tak0t,” katanya.

Kotak dybbuk yang disebutkan Youtuber tersebut ialah sebuah kotak penyimpanan ar4k dan berkaitan dengan sebuah d0ngeng bangsa Yahudi. Ia juga ada kaitan dengan sih!r pemujaan kaum tersebut.

Kotak dah dibuang tapi masih kena gnggu .

Walau bagaimanapun, selepas membuat sesi unb0xing dan menceritakan pengalamannya dignggu entiti, PrinceMeed telah membuang kotak tersebut di sebuah kawasan dekat Karak. Video tersebut pula dirakam pada tahun lepas.

Jadi rasa-rasanya dah selamat lah kot kan? Rupanya tidak! 

PrinceMeed kembali merakam video yang dia telah dig@nggu oleh beberapa entiti dan semuanya dimuat naik ke dalam akaun Youtubenya. Antara video yang boleh buat bulu roma korang merind!ng adalah video ini dan yang ini.

Admin ingatkan awal-awal kalau Iemah semangat, please jangan tengok ye! 

Dapat bantuan rawatan Islam 

Setelah setahun mengaIami masalah gngguan ini, PrinceMeed akhinya mendapat bantuan rawatan secara Islam oleh sekumpulan pengamal perubatan yang disiarkan secara langsung di Facebook.

Perawat daripada Pusat Rawatan Al Idrus ini telah ke rumah Youtuber berkenaan untuk bersemuka dan membuang makhl0k halus yang menggnggu hidup pes4kit ini.

Video yang ini pun admin nak kasi peringatan, kalau Iemah semangat jangan tengok ye! 

Menurut Ustaz Shafiq yang merawat PrinceMeed, entiti yang mengg@nggu Youtuber berkenaan merupakan jin yang mengganggu manusia yang beriman dengan Allah. Tak sampai 5 minit bersiaran, murid ustaz tersebut dah mula jadi perantara kepada j!n yang gnggu PrinceMeed selama ini.

Dalam banyak-banyak j!n sebelum ini, ini first time hiIang mata hitam abu. Tinggal mata putih sahaja,” kata Ustaz Shafiq.

Tambah ustaz tu lagi, bila kita sudah terambil satu barang dan kita sudah ‘akad’ barang tersebut seperti keris atau barang lama, kita sudah menjadi tuannya. Cara untuk membuangnya ialah dengan tuan dan jin tersebut buat ikrar pemut0s. Uish rum!t ni! 

Walau bagaimanapun, dipendekkan cerita ustaz terb@bit berjaya keluarkan semua j!n dalam rumah PrinceMeed dan dia akui semua j!n ini adalah jenis yang baru dan tak pernah dia berdepan lagi sebelum ini.

Apa-apapun Ustaz Shafiq menasihatkan supaya apa yang berIaku kepada Youtuber ini dijadikan iktibar dan pengajaran kepada kita semua supaya jangan ambil barang lama atau sih!r yang tak diketahui sejarah atau asal usulnya.

Semoga kita semua tidak tergolong dalam golongan yang menyekutukan Allah. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber LM