Warganet terhibur lihat video ‘sweet’ Asif & Syahmi Sazli, “Hahaha…”

Rasanya dua nama besar ini bukanlah @sing lagi buat pengguna media sosial apabila kejayaan Mael T0tey The Movie mel0njakkan lagi pelakon Asif dan Youtuber ters0hor iaitu Syahmi Sazli dalam dunia hiburan tanah air.

Seperti diketahui ramai juga, Asif atau Mohd Asyiff yang mula popular selepas membintangi Drama Spontan di saluran Youtube merupakan sepupu kepada Syahmi Sazli atau Muhammad Syahmi. Hubungan erat mereka juga disenangi peminat apabila Syahmi Sazli dilihat sering menjaga Asif dengan baik sehingga mengundang orang ramai semakin meminati mereka.

Walau bagaimanapun satu perkongsian Syahmi Sazli diruangan Instagram peribadinya ini pula mengvndang gelak ramai apabila dia dan Asif sempat merakam video pendek yang mana memaparkan gelagat sweet mereka yang seakan seperti dalam filem Bollywood.

Dalam pada masa yang sama, gelagat Syahmi dan pelakon Drama Spontan itu mendapat perhatian ramai sehingga video yang dimuat naik kepada umum itu ditonton hampir 300,000 kali oleh peminat mereka.

Posting Syahmi Sazli bersama Asif itu ternyata mengundang orang ramai juga meningg@lkan pelbagai re@ksi di video berjudul Cinta Tervnggul dimana pen@mpakan kaki seseorang pula membuatkan orang ramai gelak besar yang dianggap seperti orang ketiga kepada mereka.

Sber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*