Du1t berk3puk, wanita dipers0al kenapa ‘sh0pping’ di Guardian je?

Sudah menjadi lumr4h dalam menjalani kehidupan rumah tangga, si su4mi pasti akan memberi wang belanja untuk kegunaan isteri bagi membeli barang keperluan.

Sama seperti perk0ngsian seorang wanita dikenali sebagai Azlyn Azmi di aplikasi TikT0k, dimana memaparkan dirinya menerima w4ng dalam jumlah yang agak lum4yan.

Rezeki j4ngan dit0lak

@azlynazmi

Rezeki jgn di tolak 🤫

♬ original sound – Missmozzalee

Menerusi video berdurasi 49 saat itu, wanita tersebut membawa w4ng tersebut untuk membeli barang keperluan di ‘drugst0re’ Guardian. Pada mulanya dia hanya bercadang untuk membeli satu barang namun, tertarik dengan pr0duk yang lain.

Setelah selesai memb3li, Azlyn sempat memberitahu baki jumlah w4ng tersebut masih banyak dan boleh digunakan untuk masa akan datang.

Walaubagaimanapun, video yang mendapat 13,000 tanda suka itu telah menerima k3caman daripada warg4net kerana disifatkan hanya mahu menvnjuk-nunjuk.

Malah ada juga segelintir individu berkata sejumlah wang itu seharusnya dibawa ‘sh0pping’ ke tempat lebih m3wah selain bersel0roh mengatakan wang tersebut diperoleh daripada KWSP.

Lain orang, lain cara perb3lanjaan. Apapun, perempuan dengan n4fsu b3li b3lah memang tid4k dapat dipis4hkan. Betul tak?

Sumber: TikTok Azlyn Azmi

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*