Muhammad Sajjad ‘menghil4ng’, Inst4gram juga gh4ib

Nur Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruzzaman, 36 dimaklumkan masih belum dit4han apabila usaha pih4k berku4sa meny3rbu kediamannya jam 9 di S3ksyen 9, Kota Damansara malam tadi tidak menemui us4hawan k0smetik tersebut.

Sajat ti4da di rumah

Menerusi lap0ran daripada Kosmo! pih4k berku4sa memaklumkan ketika s3rbuan hanya ada beberapa individu termasuk bapanya Kamaruz Zaman Harun, 68, pemb4ntu rumah dan dua kanak-kanak disy4ki an4k angk4tnya.

Ketika s3rbuan, hanya terdapat beberapa individu termasuk bapanya, Kamaruz Zaman Harun, 68, pemb4ntu rumah dan dua kanak-kanak disy4ki an4k angk4tnya dalam kediaman berkenaan.”

“Pem3riksaan l4njut telah dilakukan di seluruh kediaman itu bagaimanapun Nur Sajat g4gal dijumpai,” ujarnya kepada Kosmo!

Sebelum ini, Sajat ada memu4t n4ik satu IG story seakan mem3rli J4batan Agama Islam Selangor (JA1S) apabila masih tiada sesiapa yang meng3tuk pintu rumah untuk men4hannya.

Pih4k JA1S difahamkan sedang membvru Sajat berikutan tind4kannya yang tidak hadir semasa perbic4raan pertvduhan berpakaian menyerup4i wanita sehingga menyebabkan Agama Islam dipandang h1na dalam m4jlis bacaan Yassin dan solat hajat.

Mahk4mah Sy4riah juga telah mengeluarkan w4ran t4ngkap kepadanya sejak Selasa lalu.

Inst4gram pun l3sap

Dalam pada itu, usah4wan kontr0versi berkenaan juga turut menyah4ktif ak4un Instagr4mnya selepas tidak dapat di4kses lagi di l4man s0sial tersebut.

Sumber:kosmo! (Nor Azihan binti MD. Ghazali)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*