Anak Tak Boleh Ber3nggang, Bapa P4srah Bawa Anak Masuk Tandas

Mempunyai anak yang masih k3cil boleh menjadi c4baran untuk ibu bapa. Lagi-lagi kalau anda sudah biasa berada dengan mereka dan langsung tidak boleh ber3nggang. P4ntang kena tingg4l, mula lah dr4ma t4ngisan a1r m4ta berl4ku.

Sama macam yang dil4lui oleh seorang bapa ini apabila dia terp4ksa membawa anaknya sekali ke tandas untuk membu4ng a1r. Melalui video yang dik0ngsikannya ini, anaknya yang masih k3cil turut dibawa bersamanya di hadapan tandas.

Korang yang buj4ng-buj4ng dah k4hwin dah ada anak nanti, anak jenis tak boleh ber3nggang, n4sib la korang.. HAHAHA.”

@didieyrazak

Korang yang bujang2 dah kawin dah ada anak nanti, anak jenis tak boleh berenggang, nasib la korang.. HAHAHA #anakayah #sibukjer #ahkacar

♬ bunyi asal – Didiey Razak

Di dalam video yang dikongsikan di Tik T0k itu, lelaki tersebut terp4ksa meng4mbil al1h tugas menjaga anaknya itu memandangkan isterinya tiada di rumah. Anak perempuannya yang baru saja berusia satu tahun itu pula langsung tidak boleh ber3nggang jauh darinya dan terp4ksa dibawa ke mana-mana di dalam rumah.

Sampaikan dia juga tidak dapat pergi ke tandas berseorangan. Bapa itu s3mpat mengus1k anak perempuannya yang menunggunya di hadapan tandas kerana meng1kutinya. Akhirnya, anaknya yang k3cil itu hanya mampu men4ngis selepas dim4rahi.

Di ruangan k0men, rata-ratanya turut dapat memahami situ4si yang dialami lelaki ini. Biasanya k4um ibu yang sudah biasa melaluinya kerana melu4ngkan masa bersama anak di rumah semasa suami bek3rja. Ramai juga yang berkongsikan t4biat anak masing-masing jika ditingg4lkan.

Rata-rata n3tizen turut terhibur melihat gel4gat anak k3cilnya ini yang tidak boleh ditingg4lkan. Sampaikan mahu ke tandas pun mahu diikutnya. Nampaknya mak-mak memang dah biasa lalui perkara ini rupanya.

Mungkin inilah lumr4h mempunyai anak yang masih k3cil kan. P4ntang ditingg4lkan, mesti akan men4ngis. Tapi ken4ngan ini lah yang akan dik3nang semasa anak memb3sar nanti.

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*