Lelaki Ini Cuba Kongsi Video Masakan, “Tergelak Part Dia Ukur Air Guna Pita Tu”

Masuk sahaja bulan Ramadan, pastinya ramai yang mula terc4ri-c4ri resipi masakan. Dalam temp0h sebulan ini adalah beberapa menu yang akan buat r4sa teringin untuk makan. Biasanya yang diju4l di luar tidak sama dengan yang dim4sak sendiri.

Tambahan pula tahun ini kita sekali lagi tidak dibenarkan mer3ntas negeri ak1bat pand3mik yang mel4nda. Makanya kalau teringin masakan yang biasa ibu masak dan tidak dapat pul4ng ke kampung halaman, bolehlah cub4-cub4 m4sak sendiri.

Namun begitu, baru-baru ini seorang pengguna Twitter memuat naik satu video mas4kan yang dih4silkannya. Nama menu yang dibuat adalah Black Pepper Steamed Jasmine Rice. Nama menu bukan main lagi tau!

Berikut adalah mu4t n4ik lelaki ini cuba k0ngsi video masakan yang dih4silkannya

Dis4ngkakan mahu m4sak sesuatu yang luar biasa menunya. Tapi rupa-rupanya hanyalah video masak nasi sahaja. Tapi men4riknya siap ada la juga black pepper dua biji yang dijadikan mata arnab tersebut.

Apa-apa pun mu4t n4ik lelaki ini cuba k0ngsi video m4sakan telah mer4ih lebih 100 ribu tont0nan dan 3,500 retweets serta 3,800 likes. Rata-rata warg4net men1nggalkan re4ksi mereka meng3nai rak4man ini di ru4ngan k0men seperti berikut:

Aku tak tau la pasal apa tapi n4luri perempuan aku ni duk tengok tudung saji dan bekas ber4s dia…”

Sus4h sangat ni dari ber4s jadi rabbit pulak….”

Aku tergel4k part dia ukvr air guna p1ta tu

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*