M1nta Dip3luk Ketika Suami Meng4ji Al-Quran, Isteri Dik3cam Tak S0pan

Bagi p4sangan yang telah mendirikan rumah tangga, sudah menjadi kebiasaan apabila isteri mahukan perh4tian dan bel4ian kasih sayang daripada suami. P4ntang ada w4ktu ‘free’, mesti lu4ngkan masa bersama dengan sebaiknya!

Namun, agak berbeza dengan situ4si seorang wanita di Indonesia ini apabila meny4takan h4srat mahu dip3luk oleh suaminya walaupun lelaki tersebut sedang khvsyuk meng4ji al-Quran.

Men3rusi sebuah video di akaun TikTok @habibiedanayitanpanun, wanita tersebut seng4ja mel4kukan ‘pr4nk’ kerana ingin melihat re4ksi suaminya dimana se0lah-0lah mahu menguj1 t4hap cinta mereka.

Tengah meng4ji, minta dip3luk

@habibiedanayitanpanun

Lagi ngaji, eh minta peluk #fyp #prankchallenge #suamibahagia #suamiistri #suamiistriromantis

♬ Ana Uhibbuka Fillah – Aci Cahaya

Kamera dis0rok si isteri telah mer4kam 4ksi suaminya yang sedang menunaikan solat sebelum duduk di atas sejadah dan mula membaca surah pilihan dengan fokus.

Agak2 dia m4rah tak…

Tidak lama selepas itu, wanita berkenaan mend3kati suaminya sebelum lelaki tersebut bert1ndak mem3luk er4t isterinya dan sambil men3ruskan bacaan al-Quran.

“Suami rajin mengaji, kadang-kadang suka betulkan bacaan kalau ada yang s4lah,” tulisnya.

Rak4man video itu mendapat 2.6 juta tont0nan dan hampir 9,000 re4ksi warg4net dimana rata-rata mempers0alkan sekiranya mel1batkan sentuhan antara suami isteri yang boleh memb4talkan wuduk.

Bagaimanapun, ada juga segelintir individu men3gur p4sangan tersebut supaya j4ngan terlalu memp4merkan kemesraan kepada khal4yak umum, b1mbang s1fat m4lu akan hil4ng dalam diri.

Sumber: TikTok @habibiedanayitanpanun

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*