Termenung dan nang1s, kelakuan bapa ini di hari raya undang seb4k

Sejak tahun lalu kita sudah perlu men3rima hakikat bahawa p4ndemik C0vid-19 yang mel4nda dunia membuatkan kita semua perlu sentiasa meng4mbil l4ngkah berjaga-jaga.

Malah pelbagai per4turan selepas memakai mask dan menjaga j4rak juga sudah lebih setahun kita semua perlu men3rima norma baru tersebut bagi mengh4puskan j4ngkitan tersebut.

Biarpun begitu, sekali lagi demi tidak membuatkan k3s C0vid-19 dari terus men1ngkat, pada hari raya tahun ini juga kita tidak dapat pul4ng ke kampung mer4yakan bersama ahli keluarga terutama yang j4uh dimata malah dengan pen1ngkatan yang memb1mbangkan sejak kebel4kangan ini, S0P raya juga dikeluarkan dengan lebih ket4t iaitu tiada aktiviti ziarah dibenarkan.

Perkara itu, sed1kit seb4nyak pasti memberikan k3san dan satu perk0ngsian daripada pengguna TikT0k ini tentang ayahnya di Kampung mengund4ng ramai sangat seb4k.

Pengguna TikTok atas nama Farahiylia mem4parkan ayahnya yang term3nung dilu4r menvnggu kujvngan namun raya kali ini sangat berbeza dari sebelum ini dan perk4ra itu juga menyebabkan ayahnya sed1h lalu men4ngis.

@farahiylia

PAGI TADI ADIK SENT BID NI 😭 SUMPAH AKU SEDIH #SenyumanRaya #awesomedollaraya #FreeFireRaya #pkp #fyp

♬ rintihan rindu – Adek Nurul

Melalui ru4ngan k0men, ramai yang mendoakan agar v1rus ini cep4t-cep4t hil4ng dan ada juga mengakui ayah mereka juga men4ngis disaat membuat video call.

“Semoga c0vid ni berakh1r cepat…”

Tahun ni paling s3dih bagi semua r4kyat Malaysia

S3dih

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*