Gambar & Tulisan Asal Bukan Dari Penulisan Saya’ – Pekerja Ibu Neelofa

Sebelum ini, kec0h di media sosial apabila akaun Instagram ibu kepada Neelofa iaitu Noor Kartini did4kwa memu4t n4ik sebuah p0sting mempert1kaikan sistem perl3mbagaan di Malaysia. Namun, Noor Kartini men4fikan perkara tersebut dan mend4kwa ianya telah dil4kukan oleh s4lah seorang pekerjanya.

Terbaru, individu berkenaan dikenali sebagai Zulshafiqah Zulkafli t4mpil mem0hon maaf dan meng4ku bertanggungjawab terhadap kekec0han yang telah berl4ku.

Surat penyataan perm0honan maaf

Penyataan perm0honan maaf itu telah dimu4t n4ik men3rusi akaun Instagramnya bertujuan untuk rujukan umum. Bagaimanapun, dia telah ke balai p0lis bagi memberi kenyataan dan kerjasama sepenuhnya berhvbung si4satan 1su yang tul4r itu.

Difahamkan, Zulshafiqah Zulkafli juga merupakan s4lah seorang staf kepada Noor Kartini yang bertanggungjawab meng4wal p0sting di akaun Instagram ibu kepada Neelofa itu.

Dengan ini saya Zulshafiqah Zulkafli, Pengurus M3dia S0sial bagi akaun Instagram Datin Noor Kartini Noor Mohamed menyatakan perm0honan maaf saya kepada KeBawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah Ibni Sultan Haji Ahmad Shah Al-Musta’in Billah. Sultan Johor, Sultan Ibrahim ibni Almarhum Sultan Iskandar dan seluruh Kerabat seluruh kerabat diRaja Johor. Datin Noor Kartini Noor Mohamed dan sekeluarga.

Saya secara jujur ingin menjelaskan ke4daan sebenar yang telah berl4ku. Saya merupakan Pengurus M3dia S0sial akaun Instagram Datin Noor Kartini telah tersil4p memu4t n4ik t4ngkap l4yar. T4ngkap layar tersebut adalah bertujuan untuk rujukan saya sahaja, tiada sebarang niat untuk dimu4t n4ik di Instagram Datin Noor Kartini mahupun Instagram peribadi saya.

Saya juga mahu menjelaskan, gambar dan tul1san asal yang dip4parkan adalah bukan dari penulisan saya mahupun Datin Noor Kartini sendiri.

Saya juga dengan r3ndah diri mem0hon maaf kepada Datin Noor Kartini Noor Mohamed serta keluarga di atas kecu4ian saya yang telah men1mbulkan m4salah kepada Datin Noor Kartini sekeluarga. Dengan ini saya berjanji tidak akan mengul4ngi kesil4pan dan sekali lagi mem0hon maaf atas ker4latan dan kesil4pan yang berl4ku.

Tidak akan ul4ngi kesil4pan

Sumber: Eyka

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*