Budak Kecil D3gil Nak Minum Santan Kotak, Reaks1nya Pula Bikin Terh1bur

Setiap kali bercakap dengan budak k3cil pasti ada saja yang d3gil dan tidak mahu mendengar cakap. Bukan senang juga untuk meny4kinkan budak k3cil lagi-lagi mereka yang jenis suka mencuba sesuatu yang baru.

Macam yang dik0ngsikan si ibu ini tentang gel4gat anak lelakinya ini yang mahu mencuba santan kotak ini. Lebih melvcukan, re4ksinya selepas meminumnya turut membuatkan net1zen berd3kah melihatnya.

@jieha_adon

hahhahaha padan muke minum santan🤣

♬ Oh No, Oh No, Oh No No No Song – Tiktok Remix – Tik tok

Di dalam video yang dik0ngsikan ini, wanita itu berk0ngsikan tel4tah anaknya itu yang d3gil mahu mencuba santan kotak itu. Walaupun dia telah mel4rangnya beberapa kali, kanak-kanak itu masih lagi d3gil mahu mencubanya.

Mungkin juga kerana bvngkusan yang hampir sama seperti kotak susu, kanak-kanak itu meny4ngka ianya adalah susu yang boleh diminum. Namun sebaik saja dia mencubanya, kanak-kanak itu mula memb3rikan re4ksi muka p3lik.

Dia kemudiannya mula mengg3lengkan kepalanya dan memberikan semula santan kotak itu kepada ibunya. Ramai yang turut terhibur melihat re4ksi kanak-kanak itu yang kelihatan meny3sal kerana tidak mendengar kata ibunya itu.

Meninjau di ru4ngan k0men, kebanyakan ibu meng4ku mereka juga pernah melalui peng4laman yang sama dengan anak mereka. Hanya selepas anak mereka mencubanya sendiri, barulah mereka percaya walaupun telah dil4rang sebelum ini.

K0men net1zen

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*