Shuib seb4k terima video solat jenaz4h ghaib buat Siti Sarah dalam Masjidil Har4m

Setiap kali membuka media s0sial pastinya kita merasa seb4k melihat posting yang dibuat warganet berkenaan pemergian penyanyi terkenal, Siti Sarah Raissuddin.

Paling menyentuh hati sudah tentu luahan rindu sang suami, Shuib Sepahtu dan anak-anak yang masih kecil. Namun, Shuib memaklumkan yang dia redha dengan apa yang berlaku  dan berasa seb4k apabila ramai yang mendoakan isterinya.

Dapat kiriman video solat jenaz4h ghaib

Perk0ngsian pelawak dan usahawan tersebut di media sosialnya hari ini telah mencvri perhatian ramai apabila menzahirkan rasa syukur yang tak terhingga kerana ada yang sudi melakukan solat jenaz4h secara ghaib di Masjidil Har4m untuk isterinya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Jelas suasana Masjidil Har4m

Jelas Shuib, dia telah mendapat satu kiriman video solat jenaz4h untuk allahyrham isterinya yang diadalah di dalam Masjidil Har4m.

Dia juga memaklumkan yang bertapa Allah S.W.T begitu menyayangi Siti Sarah dan mendoakan agar bidadarinya itu bergembira di syurga.

Hebat insan bernama Siti Sarah

Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet telah meninggaIkan komen dengan begitu mengagungkan kebesaran Allah S.W.T apabila darjat seorang isteri yang diredhai suaminya terus disebut-sebut walaupun sudah meninggaI dunia.

Mereka juga turut mendoakan agar allahyrham Siti Sarah diletakkan di syurga bersama-sama orang-orang yang beriman.

Pemergian yang sangat dicemburvi

Allah beri layanan yang sangat lumayan

Allahuakbar! Cemburvnya kami

Sumber: Instagram Shuib Sepahtu

Via omm

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*