Peniaga k0smetik m4ut, isteri, dua anak ced3ra

Kuala Brang: Peniaga kosmetik m4ut selepas Proton Wira dipandunya hilang kawalan sebelum bertembung dengan kereta lain di Kilometer 11, Jalan Gaung-Kuala Ping berhampiran Kampung Matang di sini, malam tadi.

Dalam kejadian 7.40 malam itu, Muhammad Marhafizan Muhammad, 28, disahkan meninggaI dunia di tempat kej4dian.

Sementara itu, isterinya yang berusia 29 tahun dan dua anak perempuan berusia dua dan 10 tahun yang turut berada dalam kenderaan itu, ced3ra.

Kemalangan dipercayai berlaku apabila kereta dinaiki empat beranak itu dari arah Jabi, Besut tiba-tiba hilang kawalan ketika melalui selekoh dan berpusing, sebelum memasuki laluan bertentangan.

Dalam masa sama, Honda Civic dipandu pesara berusia 57 tahun dari arah bertentangan tidak sempat mengelak kereta m4ngsa dan kenderaan mereka bertembung.

Pesara itu bersama penumpang iaitu anak perempuan berumur 18 tahun hanya ced3ra ringan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Hulu Terengganu Deputi Superintendan Mohd Adli Mat Daud ketika dihubungi mengesahkan kej4dian.

“May4t dibawa ke Hospital Hulu Terengganu untuk tind4kan lanjut, manakala mngsa yang ced3ra turut dirawat di h0spital sama,” katanya yang memberitahu k3s disias4t mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sumber hmetro  info bencna terengganu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*