‘AjaI Dibawah P0kok..’ Rashidin ‘prgi’ Ketika Sedang Berehat SIpas MngendaIikan Kren.

MELAKA – Seorang penge.ndali k.ren menemui ajaI ketika sedang berehat di bawah pkok di Jalan KeIicap, Kampung Buklt KatiI Melaka, di sini, semalam.

Dalam kej4dian kira-kira jam 11.20 pagi itu, mngsa, Mohd. Rashidin Mohd. Zin, 48, ditemui dalam keadaan terbarlng dan tldak se.darkan diri oleh rakan sekerjanya.

Ketua PoIis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Afzanizar Ahmad berkata, pihak poIis menerima panggilan berhubung kejadian pada jam 11.30 pagi dan sepasukan poIis telah dike.jarkan ke lokasi untuk pemeriksaan.

“Setiba di lokasi poIis mendapati mngsa telah terbar1ng di tepi jalan tempatnya bekerja dan disahkan mninggaI dunia oleh pegawai pervbatan KIinik Keslhatan Ayer Ker0h Melaka.

“Hasil soal si.asat s4ksi iaitu rakan sekerjanya, mngsa dikatakan tiba-tiba r.ebah dan tldak s.edarkan ketika sedang berehat selepas mengendaIikan kr.en,” katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

Mengulas Ianjut, beliau berkata, saksi mendkwa telah cuba memberikan bntuan pernfasan (©pR), namun tldak berjaya.

“Pihak ambuIans dan pejabat keslhatan daerah telah berhubung dengan waris dan mengesahkan si mat1 tldak terlibat k0ntak rapat dengan pesaklt C0vld-19.

“Myat mngsa telah dibawa ke Jabatan F0rensik Hspital Melaka untuk pr0ses be.dah si.asat dan ke.s dikIasifikasikan sebagai m4ti menge.jut,” katanya.

Salam tkziah buat keluarga. Semoga arwh ditempatkan dikalangan orang yang soleh. al fatihah

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*