“Pagi Tadi Bangun Tidur MlMPl Kahwin Dgn Vida… Cik B & Kacak Trima Seadanya”- Roslan Shah

Pelakon dan pengacara, Roslan Shah, 49, tidak men0lak andai dirinya ber.jodohan dengan usahawan p0pular dan penyanyi lagu I Am Me, Datuk Seri Vida.

Menurut Roslan atau nama sebenarnya, Roslan Udin, haI itu dikongsikannya setelah bermimpi dirinya berkahwin dengan Vida yang kini sedang hangat diperkatakan di media sosiaI berhubung hasratnya untuk berkahwin dengan seorang usahawan muda, Ahmad Iqbal Zulkefli, 27..

“Banyak sangat keluar cerita Datuk Seri Vida nak kahwin. Pagi tadi bangun tidur, Cik Lan teringat mimpi berkahwin dengan Datuk Seri Vida pula tiba-tiba.

“Cik B dan Kacak terima Cik Lan seadanya. Mimpi kali pertama,”katanya dalam satu hantaran di akaun Instagramnya hari ini.

Selain itu, menerusi ruangan kapsyen, Roslan dalam nada berseloroh menganggap mujur perkara itu cuma satu mimpi dan bukan satu kenyataan.

“Selamat cuma mimpi. Tapi kalau sudah berj0doh, nak buat macam mana ya. Cik Lan tak mampu nak beri satu bulan satu juta.

“Cik Lan mampu kasi makan r0jak buah Maznah Ke Tu saja. Cik Lan orang mis.kinlah. Ini gambar kenangan Cik B dan Kacak semasa kecil dulu ya,”katanya merujuk kepada gambar yang dikongsikan dalam hantaran yang sama.

Dalam pada itu, perkongsian Roslan itu disambut dengan tawa lantaran pengikut dan peminatnya tahu pengacara ini cuma berjenaka dan sering berkongsi perkara yang melucukan di media sosiaInya.

Pada tahun 2013, Roslan pernah menjadi tuIar menerusi kontr0versi hendak berkahwin dengan seorang wanita mis.teri dari Kelantan namun diang.gap ramai sebagai satu pr0paganda.

Tidak cuma itu, menerusi kontr0versi yang sama, Roslan juga dike.cam dan ditu.duh p0n.dan oleh sege.lintir rakan artis termasuk kalangan warganet namun perkara itu tidak berpanjangan berlaku.

Terima kasih atas penghin4an ini” Iqbal akui sudah tawar hati. DS Vida men4ngis minta maaf dam cerita situasi sebenar

Kisah percintaan usahawan k0smetik terkenal iaitu Datuk Seri VlDA bersama bekas pembantu peribadinya, Iqbl Zulkefli telah menjadi topik hangat dalam kalangan pengguna media sos!al.

Terbaru, Iqbal menerusi akaun Instagram miliknya ada berkongsi satu rakaman perbualannya bersama Datuk Seri Vida.

Vida menangis mohon maaf.

Berdasarkan mesej yang dikirim di WhatsApp, kedengaran suara Datuk Seri Vida sedang men4ngis sambil memohon maaf jika ada perbuatannya yang menyingg0ng perasaan Iqbal.

Bukan itu saja, Vida juga meminta peluang kepada bekas pembantu peribadinya yang berusia 27 tahun itu supaya membimbing dirinya, Cik B dan Kacak.

Assalamualaikum, saya mohon banyak maaf kalau ada perbuatan saya tanpa saya sedar menyingg0ng perasaan. Perbuatan yang Cik B, Kacak yang menyingg0ng perasaan.

Saya tahu awak sayang ke Cik B, saya tak pernah tak lekang perkataan sayang pada Cik B, Kacak. Bagi peluang dekat mereka, bagi peluang awak bimbing mereka.

Tidak terhenti di situ, Vida bagi pihak Cik B dan Kacak sekali lagi memohon maaf kepada Iqbal atas tingkah laku mereka.

Menurut Vida, kedua-dua anaknya itu masih belum matang dan dalam masa yang sama mereka dipercayai tr4uma untuk menerima orang baru dalam keluarga. Vida juga beranggapan bahawa Cik B dan Kacak adalah m4ngsa keadaan.

Maaf kan lah ke Cik B, Kacak. Maafkan saya jika saya banyak buat silap tanpa saya sedar. Boleh terima saya seadanya, saya gini. Maafkan Cik B, Kacak tu. Mereka tak matang, mereka tr4uma. Bagi mereka peluang semula, boleh tak? Kasihan diorang, diorang pun jadi mngsa keadaan.

Saya tak nak menang!s lagi. Tak nak menang!s nang!s. Saya tak boleh macam ni. Bagi mereka peluang, mereka pun dah rasa bersalah.

Saya tak nak mereka terbeban dengan perasaan bersalah. Bersama awak, saya, Cik B dan Kacak akan jadi orang hebat jadi macam kita selalu nak diorang jadi hebat. Bagi saya peluang betulkan keadaan.

Namun, Iqbal hanya membalas dan memaklumkan kepada Datuk Seri Vida bahawa dia kini sudah tawar hati.

‘Maafkan lah ke Cik B, Kacak’

Mesej DSV.

Sumber: Iqbal Zulkefli via ohbulan

Sumber: Utusan Onlinevoa trendingsangat

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*