Caprice nak Ebit Lew minta maaf, doakan agar kembali bertaub4t

K0ntr0versi melibatkan lnfluencer terkenal, Caprice dengan pendkwah beb@s, Ustaz Ebit Lew sebelum ini sememangnya menjadi bualan ramai.

Boleh dikata lnfluencer tersebut teruk dihent4m netizen kerana dilihat sengaja mencetvskan perg0lakan, lebih-lebih lagi melibatkan lsu misi kemanusiaan di G4za.

Namun begitu, sejak kebelakangan ini, pendkwah bebas berkenaan telah dihimpit satu lagi dkwaan yang cukup besar iaitu berhubung kait dengan dkwaan ser4ngan sksuaIdan perkara tersebut masih dalam sias4tan pihak berkuasa.

Ada saja pend3dahan yang kita sendiri tidak tahu kesahihannya bertebaran di media sos!al sehingga mencetvskan perdebatan sesama netizen.

Mohon buat permintaan maaf secara terbuka.

Jadi, Caprice menerusi InstaStorynya telah meminta agar Ustaz Ebit Lew tampil memohon maaf secara terbuka kepadanya dan orang lain.

Menurut lnfluencer tersebut, tidak kisahlah kita memakai baku apa sekalipun, sebagai manusia kita memang tidak boleh lari dari meIakukan kesiIapan.

Doakan supaya bertaubat.

Dalam pada itu, Caprice atau nama sebenarnya, Ariz Ramli tetap mendoakan yang terbaik buat insan tersebut dan berharap agar beliau bertaubat.

Terdahulu, pend3dahan daripada seorang pendkwah, Firdaus Wong berhubung lsu ser4ngan sksual benar-benar mengej0tkan ramai kerana nama Ustaz Ebit Lew turut terseret sama walaupun tidak dapat dipastikan lagi sebarang kesahihannya.

Walau bagaimanapun, para netizen diminta untuk tidak mengeruhkan lagi keadaan supaya sias4tan pihak p0lis yang sedang berjalan tidak terg4nggu.

Semoga kebenaran kembali ditegakkan.

Sumber: InstaStory Caprice

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*