[Video] Anak hampir bun0h diri, ibu mngsa ser4ngan s3ksual lakukan sump4h Iaknat

Rakaman video yang telah dikaburkan dan disamarkan suaranya itu adalah saIah satu bukti mengenai kes ser3ngan s3ksual yang didkwa dilakukan seorang pend4kwah menerusi mesej dan panggilan video.

Jika sebelum ini, pendkwah bebas, Firdaus Wong telah memuat naik video sump4h Iaknat dari abang mngsa ser4ngan s3ksual seorang indi vidu dikenali ramai ke saluran Telegramnya, hari ini beliau sekali lagi memuat naik video rakaman sump4h Iaknat dari ibu mngsa pula.

Anak alami tek4nan & kemurvngan

Dalam rakaman video berkenaan, ibu mngsa mengakui bakawa anaknya telah mengalami tek4nan dan kemurvngan selepas menerima g4ngguan s3ksual.

Lebih par4h lagi, mngsa juga dikatakan hampir membunvh diri disebabkan hal tersebut.

Firdaus Wong juga telah mendapat kebenaran daripada keluarga mngsa untuk mended4hkan video tersebut kepada masyarakat bagi mengelakkan lebih ramai yang menjadi mngsa.

Dikesempatan itu, pengasas  Pertubvhan Mualaf Pelbagai Bangsa (MRM) tersebut juga meminta orang ramai supaya menjaga adab ketika meningg4lkan komen dan memberi am4ran untuk menyekat mereka yang bertindak diluar batasan.

Beri pended4han tentang maksud s3xual grooming

Firdaus Wong turut menyertakan satu perk0ngsian berkenaan maksud s3xual grooming dan peringkat-peringkatnya di saluran Telegram beliau bagi memberi pencerahan kepada semua.

Semalam, Firdaus Wong telah memuat naik rakaman video abang kepada mngsa ser4ngan s3ksual seorang indi vidu dikenali ramai ke Telegramnya sebagai bukti jihad yang dilakukan mendapat sokongan keluarga mngsa.

Video :

Sumber: Telegram Firdaus Wong Wai Hung

Via Omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*