[VIDEO] Krew dedah rutin Aliff Aziz di GV8, imamkan soIat di belakang pentas.

Di sebalik kemenangan Aliff Aziz sebagai juara Gegar Vaganza musim ke-8 (GV8), mungkin terdapat sisi lain yang belum pernah dilihat orang ramai terutama peminatnya.

 

Terbaharu, seorang pengguna apIikasi TikT0k yang juga dipercayai krew pr0duksi pr0gram realiti nyanyian tersebut berkongsi satu video memaparkan ‘aktiviti’ penyanyi asal Singapura itu di belakang pentas.

 

Pak imam kita juara GV8.

Rakaman berdurasi 16 saat tersebut memaparkan penyanyi lagu Sayang-Sayang itu sedang mengimamkan soIat secara berjemaah dimana terdapat beberapa makmum di belakangnya.

Selain tiga orang jemaah lelaki, turut kelihatan seorang wanita dipercayai isterinya Bella Astillah sebelum dirakam oleh pemilik video yang menggunakan nama @yesnoooooooo.

“Rutin sang juara. Tahniah Aliff Aziz & Bella,” tulis @yesnoooooooo ringkas dalam video berkenaan.

Video itu menerima setengah juta tontonan serta hampir 800 re4ksi warganet yang meninggalkan k0men positif terhadap tind4kan Aliff yang tidak lupa menunaikan kewajipan sebagai hambaNya walaupun sibuk dengan jadual padat.

 

 

Rata-rata mengakui kagum dengan perubahan pelakon drama Sejuta Rasa Buat Adelia itu setelah melalui pelbagai kisah silam dan kontr0versi sebelum ini selain memuji tahap kesetiaan isterinya yang tidak jemu menyokong dari dulu lagi.

Kadang2 pend0sa lebih tinggi di sisi Allah

Terdahulu, Aliff menewaskan peserta lain iaitu Nikki Palikat, Suki L0w, Adibah Noor, Azan Sc4n dan Aweera sekali gus meraih hadiah wang tunai RM100,000 berserta trofi.

Sumber: TikTok @yesnoooooooo

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*