[VIDEO] GagaI pot0ng barisan, ‘brader kopiah’ dikec4m – “Sendiri saIah, sendiri k0yak”

Gara-gara kereta dipandunya g4gaI mem0tong barisan, seorang lelaki bertind4k s4mseng apabila didkwa mengekori kenderaan pemandu yang tidak memberikannya laluan di lor0ng berkenaan.

Seorang pengguna laman Twitter, @vicenzolorenzo berkongsi rakaman dashc4m memaparkan kereta jenis Proton Perdana berwarna hitam itu cuba ‘meny3lit’ masuk ketika kenderaan lain sedang menunggu lampu lsyarat merah.

 

 

Bagaimanapun, mngsa terus memandu dan tidak memberi peluang tersebut lalu menyebabkan kereta lelaki itu terp4ksa ke bahagian tepi sedikit sebelum berjaya memasuki laluan berkenaan.

Buang la kopiah tu, buat maIu je!

Tidak berakhir di situ, lelaki tersebut kemudiannya mengekori mangsa yang ketika itu mahu menghantar rakannya pulang di sebuah kawasan perumahan sebelum mereka berjumpa ‘face to face’ antara satu sama lain.

 

Selepas memberhentikan keretanya, lelaki itu dilihat keluar tanpa pelitup muka selain berjalan dengan gaya lagak s4mseng sekali gus mendekati serta meminta penjelasan daripada mngsa.

Rakaman berdurasi dua minit 19 saat itu diulang kicau hampir 650 kali dan menerima pelbagai reaksi warganet mengec4m tindakan ‘acah-acah’ s4mseng lelaki terbabit yang disifatkan memaIukan apatah lagi dengan imej berkopiah.

Sendiri salah sendiri k0yak!

Siap bawa keluar rok0k, terpaling s4mseng

Ahli PAS ke ni? Minta p0lis si4sat.

Kan dah mendapat!

Malah, ada juga individu menyemak saman Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) berdasarkan nombor plat kenderaan lelaki itu yang didkwa mempunyai jumlah sebanyak RM8,150.

Namun begitu, tiada maklumat lanjut dikongsi atau sebarang kenyataan p0lis berhubung kejadian terbabit.

 

Sumber: Twitter @vicenzolorenzo

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*