[VIDEO] “Waj4h Tunang Us0p Leb4m” Sekali Teha Buat Satu Pengakuan Yg Netlzen Tak J4ngka.

Bekas peserta Big Stage, Us0p atau nama sebenarnya Muhammad Saiful Naim bin Muhammad Noor, 25 difahamkan akan melangsungkan pernikahan dengan g4dis pilihan tidak lama lagi.

 

Gambar-gambar pre-wedding bersama tunang tersayang, Nur Fatihah Md Hashim telah tul4r di media sosiaI kerana cukup cantik lebih-lebih lagi tema yang mereka tonj0lkan agak berbeza daripada kebiasaannya.

 

Gambar pre-wedding cantik.

Walau bagaimanapun, menerusi perkongsian Fatihah atau lebih mesra disapa Teha di akaun TikT0k miliknya, dia telah meluahkan rasa gusar menjelang hari pernikahan mereka susulan bawah matanya terdapat kesan leb4m.

 

Suspend je ingat usop tumb0k Teha

Dia juga sempat berkongsi video dan gambar ketika pre-wedding bersama wajah terkininya yang jelas kelihatan kesan ced3ra di bawah mata.

Disebabkan itu, ramai yang salah faham dengan menyangka Usop memuk0l tunangnya di ruangan k0men kerana tiada seb4ran kapsyen kenyataan daripada Teha.

Jangan kec4m dulu, tanya tuan badan.

Ingatkan belum kahwin dah naik tangan tadi.

Nasib kena meja, kalau Usop buat memang dia makan penumb0k.

Teha akui terhantvk bucu meja.

Namun begitu, disebabkan ramai yang salah sangka, Teha telah menjelaskan yang kesan leb4m tersebut adalah disebabkan terhantvk meja dan bukan seperti andaian yang dibuat netlzen.

Usop sendiri turut menjelaskan bukan dia yang membuat kesan keced3raan kepada bakal isteri dan haI tersebut dinafikan sendiri olehnya dengan meninggalkan k0men di posting tersebut.

Usop tak puk0I tunang oi.

Sumber: TikTok @teharicher

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*