[VIDEO] Penjual Tisu ‘Kant0i’ Balik Naik MPV Lepas MENGEMlS, Video Ini Cetvs SpekvIasi Netlzen

Pasti ramai di antara anda yang pernah didatangi oleh orang bvta atau peminta sedekah ketika berada di kedai makan bukan?

G0longan ini sering kali meraih slmpati daripada kita semua untuk menyumbangkan sedekah seikhlas hati.

Namun, ada juga segelintir daripada mereka yang berlakon semata-mata dan sebenarnya masih sihat untuk menjalankan kehidupan seperti manusia normal lain.

TuIar baru-baru ini sebuah video yang memaparkan sepasang penjual tisu ‘kant0i’ menaiki sebuah kereta MPV telah mengvndng tumpuan ramai.

Lihat video penuh itu di bawah:

Penjual tisu nampak mencurlgakan, rupa-rupanya lepas minta sedekah terus balik naik MPV

Menerusi video yang dirakam oleh @wansitisarah11, kelihatan pasangan tersebut sedang menjual tisu di sebauh premis makanan yang tidak diketahui lokasinya.

Apa yang menarik perhatian adalah apabila pergerakan mereka dilihat mencvrigakan sehingga membuatkan si perakam ingin mengekori mereka menuju ke mana selepas meminta sedekah.

Ternyata, pasangan penjual tisu itu dijemput oleh sebuah kereta MPV di sebuah kawasan yang tidak jauh dari premis makanan tersebut.

“Sebab tu aku bagi yang usaha macam busker, tak ralat sebab depa kerja. Thanks for the rec0rd, we want more! – Netizen

Susulan tularnya rakaman berkenaan yang kini telah mencecah 2.6M tontonan, 171.6K tanda suka dan 27.5K perkongsian di laman TikTok, rata-rata netlzen turut terkejvt dan memberikan pandangan masing-masing mengenainya.

Berikut di bawah merupakan antara k0men menarik daripada netlzen di TikT0k.

Sumber:says

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*