Anak Zahid Hamidi, Nurul Hidayah Pertahankan Pensyarah Yang Dikatakan Hlna B40,

Isu membabit kan seorang pensyarah di sebuah IPT gara-gara merendah-rendahkan keluarga pelajarnya mendapat perhatian meluas daripada warganet serta individu berpengaruh di media s0sial.

Nurul Hidayah pertahan tindakan pensyarah

Tidak ke tinggalan, anak kepada PresidenUMN0 iaitu Nurul Hidayah Zahid juga tampil dengan kenyataan nya berhubung inslden yang tular.

Walaubagaimanapun, dia berada di belakang pensyarah berkenaan kerana beranggapan tindakannya itu wajar.

“Sikit2 letak kat SOCMED”

Menurutnya, di zaman media sosi4l ini memang kalau boleh segala mas4lah ingin dikongsikan sehingga tanpa sedar telah mengalbkan pensyarah sendiri.

Jadi, dia meminta orang ramai terutamanya pelajar di luar sana agar menggantikan rasa sedlh atau kec3wa itu sebagai satu tenaga untuk membkar semangat.

“Realiti lagi teruk, habis kalau kena mrah dengan bos nanti pon letak dekat SOCMED ke macam mana? Kau rasa nanti majikan nak tak ambil pekerja macam tu? Sikit2 letak kat SOCMED.”-Nurul Zahid.

Selain itu, Nurul dalam kenyataannya berpendapat bahawa pensyarah berkenaan sebenarnya tidak bermaksud untuk menghlna golongan B40, sebaliknya mengutamakan kesungguhan pelajar untuk mencapai apa yang mereka mahukan.

SUMBER:(Nurul.Zahid)/Redaksi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*