[VIDEO] “Bercinta Jangan Sampai B*d0h”- Wanita Kongsi Akaun Bank Dengan BF, DUlT Gaji Habis Lesap

Satu perkongsian di media sosiaI di Twitter menjadi tular berikutan kisah seorang gadis yang mendkwa duit simpanannya habis kerana dicuuri oleh bekas teman lelaki.

Dalam video tersebut, gadis itu telah memberikan nombor akaun bank miliknya kepada lelaki itu kepada bekas teman lelakinya itu.

Bekas teman lelakinya itu juga sudah berkahwin dan gadis itu tidak menyangka lelaki itu terg4mak mengambil duit di dalam bank di luar pengetahuannya.

Ceritanya lagi, bekas teman lelakinya itu sudah berpakat dengan kakak mengenai kecuurian wang tersebut dan gadis itu telah menerima aIasan duit yang diambil adalah sebagai ganti rugl pembelian barang-barang ketika mereka bercinta dahulu.

Menjengah ke ruangan k0men, ramai netlzen meluahkan rasa ger4m dengan tind4kan tidak bertanggungjawab lelaki itu yang sesuka hati mengambil wang daripada akaun bank orang lain semata-mata untuk kepentingan diri sendiri.

Ramai yang menasihatkan agar kaum wanita terutamanya untuk tidak sesekali berkongsi nombor akaun bank ataupun perihal gaji dan sebagainya kepada pasangan yang belum berkahwin.

Dalam pada itu, ada juga yang menyaIahkan gadis itu kerana sewenang-wenangnya memberi maklumat mengenai simpanan wang di bank kepada seseorang yang bergelar kekasih.

SUMBER : Twitter

Via beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*