Rihana Oksana Tetap Yakin Ismail Leon Ada D4rah Campuran Malaysia

Beberapa tahun lalu, nama model kelahiran Rusia iaitu Oksana Voevodina menjadi buah mulut rakyat Malaysia berikutan dkwaan mengenai perkahwinannya bersama seorang kerabat diraja Malaysia pada ketika itu.

Antara ‘cerita’ dan kisah yang didengari adalah seperti perkahwinan mereka diadakan dalam sebuah majlis tertutup dan rahsia.

Namun, rumah tangga yang dibina hanya bertahan selama beberapa bulan sebelum pasangan itu bercer4i.

Oksana yang juga merupakan Ratu Cantik Moscow 2015 itu kemudiannya meneruskan pengajian di Universiti Ekonomi Rusia Plekhanov.

Perkembangan terkini, Oksana menerusi satu hantaran di Instagram milik anaknya, Ismail Leon sedang menyambut hari jadi yang ke-3 tahun.

Memiliki pengikut puluhan ribu di Instagram, Ismail Leon kini semakin membesar dan kelihatan sihat di pangkuan ibu tercinta dan ahli keluarganya yang lain.

Namun, apa yang lebih menarik perhatian adalah di akaun Instagram Leon, tertera kenyataan ‘Little Malaysian/Russian Boy’ yang menunjukkan Oksana yakin akan asal-usul anaknya yang dilahirkan pada 22 Mei 2019 itu.

Antara Komen Netlzen

Happy birthday prince leon…pic no 2 looks like her father

Sumber https://www.two.e-kesah.com/, RJ Sohor

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*