20 Hari Hil4ng

Seorang pakar perubatan yang dikenali sebagai Dr Faisal mencetvskan panlk ramai selepas dilaporkan hiIang tanpa jejak selama 20 hari.

Lebih membimb4ngkan lagi, motosikalnya dengan enjin yang masih hidup, kad pengenalan, selipar serta beberapa barang peribadi miliknya ditemukan terbiar di tepi kawasan jur4ng tanpa bertuan.

Maklum pada isteri pergi sertai misi b4njir

Selepas dilap0rkan hiIang, isteri Dr. Faisal menyerahkan semua barang yang dijumpai kepada pihak berkuasa, kemudian misi pencarian dikerah habis-habisan.

Sepanjang 20 hari pencarian, doktor pakar radi0logi itu gagal dikesan meskipun pihak p0lis sudah menggunakan unit anjing pengesan dan memperluaskan misi mencari ke 4 kawasan lain.

Menurut isteri, kali terahir bertemu, Dr Faisal memaklumkan akan menyertai misi bantuan banjlr di beberapa wilayah sekitar tempat tinggal mereka.

Terdapat beberapa spekvlasi yang berlegar membuatkan ramai yakin hal lebih bvruk telah berlaku kepada lelaki terbabit.

Antaranya, ada masyarakat sekitar yang mendkwa terhldu b4u bangkai yang bsuk di lokasi motosikal dijumpai serta Dr Faisal kononnya disorokkan j!n di dalam batu & tidak jumpa jalan keluar.

Disor0k ‘jln wanita’

Akan tetapi, persoalan kini berakhir selepas p0lis melap0rkan sudah menemui Dr Faisal. Rupanya, dia ditngkap sedang berdua-duaan dengan seorang wanita di bilik tidur sebuah rumah penginapan.

Apabila diserbu, mereka berdua terlihat begitu m4lu dan cuba menyembunyikan wajah masing-masing kerana tembeIang sebenar sudah pec4h.

Wanita yang ditemukan bersama Dr. Faisal difahamkan cuma kawan biasa.

Sumber: Teras Gorontalo, TikTok @onehundred010 via Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*