Suami Akan Biarkan Isteri & Anak BerIapar.

Isteri mana saja yang tidak idam mempunyai sang suami yang menepati cita rasa dan mampu untuk melayan mereka bagai bidadari syurga apabila mendirikan rumah tangga bersama.

Bayangkan saja pun sudah dapat rasa kebahagiaan seseorang wanita jika mengahwini lelaki yang tepat di dalam hidupnya.

Bagaimanapun, tidak semua apa yang diidamkan akan kita miliki dan semua pasangan mempunyai jalan cerita yang berbeza-beza seperti apa yang dilalui oleh seorang wanita di TikT0k ini.

Melalui perkongsiaan yang dilakukan, ibu kepada seorang cahaya mata itu memberitahu suaminya mempunyai sifat b4ran dan sering naik tangan seandainya mereka berdua bergadvh.

Difahamkan, jika bergadvh, si suami akan membuang segala barang keperluan dia serta anak dan melalui video yang dikongsikan, kelihatan tand4snya dipenuhi dengan beras yang telah dibu4ng oleh suami agar mereka berdua keIaparan.

Meninjau di ruangan k0men p0sting berkenaan, rata-rata netizen berasa berang dengan tindakan suami yang sengaja hendak tunjuk dirinya berkuasa dalam rumah dan meminta agar wanita terbabit berpisah secepat yang mungkin.

Dalam pada masa yang sama, ada juga netlzen yang bersimpati dan memberi semangat kepada wanita itu untuk kekal kuat hadapi ujian ini.

SUMBER : beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*