Tak Nak Kal4h Fesyen

SELEPAS ditvnda hampir empat bulan kerana penul4ran wbak Cvd akhirnya majlis Anugerah MeleT0P ERA 2021 (AME2021) bersiaran pada malam Ahad.

AME2021 diadakan secara meriah mengikut prosedur operasi standard (S0P) di Pusat k0nvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

Paling mencvri tumpuan lensa kamera semestinya pakaian dan busana yang digayakan oleh selebriti yang hadir.

mStar sempat menemu bual barisan selebriti popular antaranya Datuk Seri Vida, Ifa Raziah, Meerqeen, Fasha Sandha, Cik B, Nadhir, Yonnyboii dan ramai lagi.

Tampil serba unik di Anugerah MeleT0P Era (AME) 2021, penyanyi dan usahawan kntr0versi, Datuk Seri Vida sekali lagi mencvri tumpuan netlzen.

Menerusi pemantauan Gempak di media sosi4l, ramai yang ‘terkedv’ dengan penampilan Vida yang serba merah.

Paling mencuri tumpuan adalah tali atau ‘t0ncet’ yang diletakkan di belakang tudung Vida.

Susulan itu, ramai yang berseloroh menguslk serta menyamakan Vida dengan beberapa watak.

Paling melucukan, kebanyakan mereka menyamakan Vida dengan watak Dragon Ball, Majin Buu.

“Datuk inspirasi daripada Dragon Ball ke, Majinbu”.

“Macam jln bert0ncet”.

“Amboi nak l4wan Aina Abdul ke,” tulis beberapa netlzen.

Untuk rekod terdahulu, AME 2021 ditunda gara-gara k3s Cvid-19 menlngkat

ANUGERAH Melet0p ERA 2021 (AME2021) yang sepatutnya berlangsung pada malam Ahad terpksa ditangguhkan

Stesen televisyen Astro dalam satu kenyataan berkata, keputusan itu dibuat berikutan k3s harian Cid19 yang semakin meningkat dan membimbangkan.

“Melihat pada jumlah k3s harian CVD9 yang semakin meningkat, Astro sebagai sebuah syarikat korporat yang bertanggungjawab, dengan berat hatinya mengumumkan bahawa kami mengambil keputusan untuk menangguhkan penganjuran Anugerah Meletop ERA 2021 (AME2021) yang dirancang pada 30hb Januari 2022, ke satu tarikh yang akan diumumkan kelak.

“Astro sentiasa menitikberatkan keselamatan dan kesejahteraan setiap mereka yang terlibat dengan mana-mana produksi terbitan kami.

“Pematuhan Prosedur Operasi Standard dan garis panduan yang telah ditetapkan pihak berwajib sentiasa menjadi keutamaan kami,” ujarnya.

Selain itu, pihaknya, akan terus mengambil langkah-langkah proaktif bagi melaksanakan pemeriksaan pra kesihatan dan ujian saringan Cd-19 secara menyeluruh ke atas semua yang terlibat sebelum bermula mana-mana program terbitan Astro.

“Sebelum acara berlangsung, berdasarkan pemeriksaan pra saringan kesihatan ke atas kesemua yang bakal menyertai produksi AME2021, sejumlah individu telah dikenal pasti perlu dikecualikan, termasuk mereka yang harus menjalani proses kuarantin kendiri dalam tempoh waktu seperti yang ditetapkan pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

“Walaupun mereka telah dikesan lebih awal dan tidak dibenarkan masuk ke lokasi rakaman AME2021, kami tetap mengambil langkah lebih berjaga-jaga, dan tidak ingin mengambil sebarang rislko berkenaan dengan keselamatan mana-mana pihak memandangkan statistik harian semakin meningkat,” ujarnya.

Justeru itu, mereka turut memohon maaf kepada semua yang terlibat terutamanya barisan artis, para penaja, rakan-rakan niaga, penonton khususnya pengundi dan kru produksi di atas kejadian yang tidak diduga dan di luar kawalan ini.

AME 2021 sepatutnya bersiaran secara langsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada malam Ahad.

Lihat Video:

Sumber: Gempak dan Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*