“kami masih suami isteri, tp kaIau ini rancangan dia, semoga berjaya la”

Kemelut rumah tangga pelakon Puteri Sarah Liyana dengan pengarah Syamsul Yusof masih belum menemui titik noktah.

Terbaru, perkongsian Puteri Sarah di Instagram Stories pada Jumaat menarik perhatian warganet. Hantaran itu memaparkan tngkapan skrin perbualan Puteri Sarah dengan individu yang tidak diketahui identiti.

Individu terbabit menyatakan pihak ketiga mendkwa pasangan ini akan berceral selepas Puteri Sarah pulang dari menunaikan ibadah umrah pada Mei lalu.

Ketika dihubungi OhBulan, Puteri Sarah, 37, menaflkan dkwaan daripada pihak ketiga itu.

Kata pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, dia masih memegang status isteri yang sah.

Status kami masih suami isteri. Sebenarnya, malas nak komen banyak tapi kalau ini rancangan pihak ketiga, semoga berjaya la.

Memang dari dulu sakan dia bercerita itu ini. Tak taulah apa rancangan pihak sana bercerita menyampaikan dekat orang ramai.

Sebelum ini, Puteri Sarah mengamvk kepada anak pelakon veteran Kazar iaitu Ira yang masih menganggv rumah tangganya sejak tahun 2019. Selalu jumpa anak.

Ditanya mengenai nafkah, pelakon drama Melastik Ke Hatimu memberitahu Syamsul masih melaksanakan tanggungjawabnya malah kerap berjumpa dengan anak-anak.

Nafkah anak-anak macam biasa memang tak pernah abai. Syamsul ada datang jumpa selalu. Okey saja tak ada masalah. Sam4n tetap diteruskan.

Dalam pada itu, Puteri Sarah menyatakan dia sudah melantik peguam, Datuk Akberdin dari Tetuan Akberdin dan Co untuk mengambil tindakan undang-undang berkaitan k3s tersebut.

Saya dah proceed. Sekarang semuanya ada pada peguam saya. Bila dah dapat tarikh mhkmah, saya akan bagitahu.

Sekadar info, Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah.

Sumber : Ohbulan

“boleh telan gangvan orang ketlga..” puteri Sarah

Selama empat tahun memendam rasa, pelakon Puteri Sarah mengakui tidak mampu lagi menanggung ‘penderltaan’ berhubung kemelvt rumah tangga yang disifatkan seolah-olah tiada penghujungnya.

Menurut laporan BH Online, pelakon berusia 37 tahun itu lega apabila semuanya sudah diluahkan sebelum berangkat bagi menunaikan ibadah umrah di Tanah Suci ketika ini.

“Hanya pada Allah saya meluahkan kesengsaraan disebabkan tldak mampu berkongsi dengan sesiapa demi menjaga maruah diri dan keluarga.

“Namun, saya juga manusia biasa yang mempunyai hati dan perasaan. Saya bukannya ‘bangkal berny4wa’ yang boleh terus menelan gangguan orang ketiga berterusan selama empat tahun,” katanya secara eksklusif.

Puteri Sarah berkata, dia sentiasa berdoa agar individu yang menyaklti hatinya mendapat petunjuk Allah SWT selain mahu memulakan kehidupan baru sebaik pulang dari Tanah Suci.

“Apapun detik hati dan petunjuk yang Allah berikan, itulah yang saya akan ikut. Buat masa ini, saya tak berani nak cakap apa-apa. Apapun keputusan saya selepas ini, itu adalah petunjuk Allah.

“Saya tak mampu nak tanggung sengsara seumur hidup. Saya perlukan ketenangan dalam mencari jalan keluar daripada kemelvt rumah tangga tak berpenghujung,” ujarnya.

Bagaimanapun, pelakon drama Sabarlah Duhai Hati itu berkata, dia boleh memberi peluang kepada suaminya pengarah dan pelakon iaitu Syamsul Yusof bagi memperbaiki perhubungan jika jodoh mereka masih panjang.

“Jika ditakdirkan jodoh bersama Syamsul masih panjang, saya terima. Namun, jika Allah sudah menetapkan, cukup-cukuplah empat tahun tanggung derita, saya reda dengan apa juga takdir yang tercipta.

“Segala-galanya bkan keputusan mudah, apatah lagi, sudah lapan tahun hidup bersama. Keluarga mentua pula terlalu baik…

“…melayan saya seperti anak sendiri dan menyayangi dua zurlat kami tanpa berbelah-bahagi. Namun, ‘no turning back’ ketika pintu hati sudah tertutup rapat,” luahnya.

Sumber : omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*