Datin Alyah Dedahkan..Sudah 8tahun berkahwin, Tok Ram tak pernah bagi

Semua sedia maklum bahawa Datin Alyah merupakan seorang yang jarang berk0ngsikan mengenai perihal pasangan di laman soslal.

 

Baru-baru ini, satu video perk0ngsiannya di Instagram telah mendapat perhatian dari netlzen.

 

 

Perk0ngsian Alyah di Instagram menunjukkan video dia dan Tok Ram yang keluar bersama di pusat beli bel4h.

Dalam video tersebut, dapat dilihat Tok Ram yang berjalan agak laju dan Alyah di belakang sedang mengambil video gel4gat Tok Ram.

 

Di ruang komen, Alyah turut memaklumkan kepada net1zen bahawa Tok Ram adalah seorang yang akan terus ke tempat yang ingin dituju tanpa menoleh kiri kanan.

Sudah lama berkahwin Tok Ram memang tak pernah bagi Alyah pegang tangannya… dia pula rlmas apabila jalan berpegangan tangan.

Antara komen-komen ntizen


Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian netlzen. Ramai yang tervja dengan video dari Alyah tersebut. Malah ada juga yang turut memberi komen positif dengan menyatakan bersetuju dengan apa yang dikongsikan oleh Alyah.

Sumber : cari

Terdahulu,

” Kesi4n Tok Ram kena bul! dengan isteri.. “

Datin Alyah K0ngsi Video Dato’ Ramli Ms Bersama Anak Buatkan Netizen Tidak Henti- Henti Ketawa. Kel4kar Betul Lah !! Tak Sangka Diam-Diam Datin Alyah K4ki Menyak4t Juga .

Siapa tidak kenal akan Datin Noor Hasliah Abu Hasan atau lebih dikenali sebagai Alyah yang merupakan seorang penyanyi pop wanita Malaysia yang bergiat aktif dalam dunia seni sejak tahun 2000. Namanya mula meniti di biblr peminat menerusi lagu hits Tak Mungkin Kerana Sayang ciptaan Ajai dan Habsah Hassan.

Jika dilihat, sangat jarang Datin Alyah untuk mempamerkan hal keluarganya menerusi media s0sial. Sudah kita tahu, Datin Alyah merupakan isteri kepada pemuzik terkenal iaitu Dato’ Ramli Ms yang juga merupakan seorang penggubah lagu yang berasal daripda negara Singapura.

Kisah perkahwinan pasangan ini juga pada suatu ketika dahulu tidak diketahui umum kerana mereka secara sepakat untuk merahsi4kan hal ini atas sebab-sebab tertentu. Dato’ Ramli Ms dan Datin Alyah dikhabarkan telah berkahwin di Indonesia pada tahun 2013 dan hampir setahun lebih status perkahwinan mereka baru diketahui oleh media.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram Datin Alyah telah berkongsi satu video yang sangat menghiburkan bagi sesiapa yang menontonnya. Manakan tidak, video yang dirakamkan beberapa saat itu, menunjukkan Datin Alyah telah menyak4t Dato’ Ramli Ms bersama anak tanpa disedari oleh Dato’ Ramli Ms

T0nton perkongsian video tersebut di bawah :

Rata-rata netlzen begitu terhibur dengan perkongsian video Datin Alyah itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Hahahahaha. Ni champion. Selama kenal dia, tak pernah ada gambar kelakar dia. Hahaha. Kirim salam ya.. “

” Hahahahahhahaha! Tergam4k ekkkkk! “

” Hahahahahahaaha… Nak4l yee.. “

” Tak sangka, cik jah k4ki bul!… “

” Dua2 comeiii tapi yg win t4hi lalat tu.. “

” Mcm2 bole jadi.. “

” Wow.. Si4n Tokram tp cmel la plak.. “

” Ayu g1ler Tok Ram dgn t4hi lalat pemanis tu.. “

” Hahahahahahaha..Ok… Nie kel4kar.. Pvnch line p0wer kak Alyah.. Haahahha.. “

” Kesi4n Tok Ram kena bul! dengan isteri.. “

Kelakar betul lah tengok video tu.. Kesian Dato’ Ramli kena bul! dengan isteri. Tapi video tu sangat comel lebih-lebih lagi melihat Dato’ Ramli bersama anaknya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Dato’ Ramli Ms dan sekeluarga sentiasa bahagia hingga ke akhir hyat. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : Facebook

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*