[VIDEO]”Kmbar abang abang”-Jumpa wajah ir4s Zizan Razak & Jep satu kedai, video cvri tumpuan ramai

Perasaan teruja dan trk3jut pasti diras4i sekiranya jika terjumpa dengan seseorang yang mempunyai ir4s dengan wajah kita atau dengan seseorang yang dikenali kita.Malah mungkin boleh mengvndang rasa k3liru jika sekali pandang.

 

 

Begitulah juga dialami oleh peminat dua pelawak terkenal, Zizan Razak dan Jep Sepahtu apabila seorang pengguna platform TikTok menjump4i waj4h dua orang individu yang dilihat mempunyai ir4s dengan mereka.

Melalui satu muat naik ini memaparkan rakaman video berdurasi beberapa saat namun cukup menghiburkan buat peminat Zizan Razak dan Jep Sepahtu kerana menerusi hantaran dikongsikan oleh pemilik akaun bernama, ryztrsli ini membuatkan netlzen dapat melihat dua individu yang sekali pandang sangat seir4s dengan dua pelaw4k tersebut.

Walau bagaimanapun, seseorang yang mempunyai ir4s dengan Zizan Razak boleh dikatakan terdapat ramai yang pernah viral sebelum ini membuatkan netlzen tidak lagi merasa h4iran namun apabila seseorang yang berwajah seir4s dengan Jep Sepahtu membuatkan net1zen mengatakan ia agak rare.

 

 

Video yang dikongsikan itu bagaimanapun mencult h4ti netlzen lalu menerima ribuan tanda suka oleh pengguna TikTok disamping masuk ke ruangan fyp atau for your page di platform tersebut dengan ditingg4lkan juga ratusan re4ksi menerusi ruangan komen.

“Yang Zizan tu macam real mat”

“Kemb4r abang abang…”

“Jep tu macam betul pulak”

“Hahaha macam dia…”

 

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*