Gmbar Terbaru lra, Sekali Netlzen perasan sesuatu

Baru-baru ini, perkongsian terbaru anak kepada pelakon veteran Kaza iaitu Ira Kazar di Instagram menjadi perhatian ramai. Menerusi entri itu, cincin yang dipakai oleh Ira di jari manisnya menjadi bualan netlzen.

Rata-rata netlzen berkata-kata mengenai hubungannya dengan pengarah filem terkenal, Syamsul Yusof yang masih lagi menjadi tanda tanya.

Melihatkan cincin tersebut, ada yang memberikan komen sindlran mendkwa citarasa Ira Kazar seperti makcik-makcik.

Tidak kurang juga, ada yang mempersoalkan bagaimana gadis itu mampu memakai iPhone 13 Pro Max sedangkan tiada kerja. Lebih ped4s ada netlzen bertanya itu sahajakah hasil meny0ndol seorang jutawan?

Seperti sudah dijangka, ada yang menlnggalkan komen negatpf terhadap gadis itu yang didkwa menjadi pvnca perg0lakan rumah tangga Syamsul dengan pelakon, Puteri Sarah.

Bulan lalu, Puteri Sarah membuat dua tuntutan terhadap Ira Kazar di Bahagian Penguatkuasaan, Jabatan Agama Islam Persekutuan (Jawi).

Ia berkaitan dengan ganggvan ketenter4man dirinya (k3s slvil) selain menganggu ketenter4man rumah tangga yang boleh disabotkan di bawah kesalahan jenyh syariah.

Sumber : rotikaya

“Jgn SaIah Orang,” Takvt Ramai KeIiru, Ira Kazar k0ngsi sesuatu

Pelakon Ira Kazar menjelaskan dia hanya mempunyai satu sahaja akaun Tik Tik, @irakazar. Ira yang juga anak kepada pelakon popular, Kazar Saisi bagaimanpun turut mengakui dia tidak begitu aktif memuat naik perkembangan menerusi aplikasi sosi4l itu.

“Ayy guys! This is my one & only TikT0k account.
Yang lain semua definitely not mine. Jangan salah
orang kay.

“Yes memang tak active pun sebab I pemalas so I
malas update lol,” terang Ira menerusi Insta
Stories, pada Rabu.

Sumber : MH

Faghirah Fatini Kazaruddin tldak boleh gnggu puteri sarah arhan mhkmah

Wanita yang didkwa kekasih kepada pengarah dan pelakon Syamsul Yusof, lraKazar perlu memasukkan pemb3laannya dalam s4man yang dikemukakan pelakon Puteri Sarah dalam tempoh sebulan.

Perkara itu dimaklumkan pegvam Datuk Akberdin Abdul Kader, yang mewakili Puteri Sarah, selaku plaintif selepas pengurusan k3s di hadapan Hakim Mhkmah Sksyen, Rofiah Mohamad pada Isnin.

“Mhkmah sudah arahkan pihak defendan (lra Kazar) untuk memasukkan pemb3laan dalam masa satu bulan.”

“Jika perlu jawab kita (plaintif) akan jawab, jika tidak mhkmah akan tetapkan tarikh bicara,” katanya ketika ditemui di Kompleks Mhkmah Kuala Lumpur pada Isnin.

Menurutnya lagi, mhkmah kemudian menetapkan 23 Ogos ini untuk pengurusan k3s seterusnya. Dalam pada itu, peguam itu juga memaklumkan mhkmah turut mengekalkan perintah interlm injuksi.

Antaranya defendan diperintah berhenti mengeluarkan, menyeb4rkan dan menghantar sebarang kenyataan atau apa sahaja bentuk ganggvan terhadap Puteri Sarah dalam media soslal sehingga k3s perbicaraan penuh.

“Pihak defendan tidak membntah dan perintah interim injuksi itu dikekalkan mhkmah,” katanya. Sebelum ini plaintif telah mendapatkan perintah interlm injvksi tersebut.

Permohonan itu telah dihantar kepada defendan pada 28 Jun lalu dan telah diterimanya. Sementara itu ketika ditanya, sama ada k3s s4man ini berkemungkinan akan diselesaikan secara baik, pegvam berkata setakat ini kedua-dua pihak belum lagi ke arah itu.

“Sekiranya ada inislatif (selesai cara baik) kita tengok dulu. “Kita bukan arr0gant, jadi asalkan tawaran itu logikal kita akan pertlmbangkan selepas mendapat arahan anak gvam (Puteri Sarah),” jelasnya.

Selain Akberdin, peguam plaintif yang turut hadir dalam pengurusan kes itu ialah Siti Natasha Basheer Hassan dan Ummi Kartini Abdul Latiff. Bagaimanapun dalam prosiding hari ini Puteri Sarah dan lra tidak hadir, hanya mewakilkan pegvam maslng-maslng.

Sementara itu, peguam Ammar Ghalip yang mewakili Ira Kazar atau nama sebenarnya Faghirah Fatini Kazaruddin ketika dihubungi turut mengesahkan pihaknya perlu memasukkan pemb3laan dalam tempoh sebulan sebelum atau pada 4 Ogos ini.

“Soya sudah memasukkan dan menyerahkan kehadiran kepada plaintif dan hari ini mhkmah mengesahkan defendan (anak gvam) telah melantik peguam dan kehadiran dimasukkan pada ]umaat lalu,” kata Ammar.

Pada 30 Jun lalu media melaporkan Puteri Sarah memf4ilkan s4man di Mhkmah Ssyen Kuala Lumpur dan dua aduan di ]abatan agama Islam Selangor berhubung ganggan dan pemerasan yang diterimanya daripada lra Kazar yang juga anak kepada pelakon vateran Kazar.

Kedua-dua tindakan tersebut dilakukannya hari ini sekali gus memerintahkan defendan (Ira) berhenti melakukan ganggvan dan pemerasan terhadapnya di mana-mana platform media sosi4l.

Terdahulu, perg0lakan rumah tangga pasangan selebriti itu berlarutan sejak empat tahun lalu selain Puteri Sarah mengesahkan tidak lagi tinggal sebumbung dengan Syamsul gara-gara ganggvan orang ketiga.

Puteri Sarah sebelum ini mendedahkan Ira berterusan mengganggvnya dan Syamsul sejak tahun 2019 lagi.

Pelakon berkenaan juga mendkwa individu terbabit melakukan gngguan-gngguan tersebut dengan bersembunyi di sebalik puluhan akaun media sosi4l p4lsu yang diciptanya.

Sebelum ini, tular dalam media soslal yang mengatakan pengarah filem Mat Kilau itu sudah pun berkahwin dengan Ira, namun dinafikan Syamsul.

Sumber : Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*