Identlti peIaku budak Tahfiz sudah di ketahui

Svspek pvkul pelajar dan guru tahfiz yang tvlar di media sosi4l telah dikenal pasti.

 

 

Menurut perkongsian di instagram @act431_775 , sspek berasal dari Jerantut, Pahang itu didkwa menghadiri ‘gathering’ kelab motor RXZ di Terengganu.

 

“..Dikehendaki Sspek pkul ustaz dan pelajar Tahfiz.Diberitakan sspek ni berasal dari Jerantut dan hari ini dia pergi ke gathering RXZ member di Terengganu. Dia menggunakan kereta jenis 4×4 Isuzu Dmax . No plate AGM 4666..” ded4h beliau.

 

 

Fazil Mohd Dali

Fazil Mohd Dali atau lebih dikenali sebagai Ayahanda Cik Ton turut mendedahkan kenderaan dan nombor pendaftaran yang digunakan sspek selain memohon kepada orang ramai yang menjumpai sspek untuk segera menghubungi pihak p0lis.

“..Jika terjumpa mohon hubumgi balai p0lis dengan kadar segera. Seb4rkan” tulis beliau di instagram.

Baru-baru ini tvlar di media sosi4l sedutan klip video yang memaparkan sekumpulan lelaki ber4ng dan mrah terhadap pelajar-pelajar tahfiz.

Mereka juga dilihat men4mpar dan menend4ng pelajar tersebut selain memasuki ruang pengajian seperti surau tanpa mennggalkan kasut.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Fazlin 1215 (@act431_775)

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Fazlin 1215 (@act431_775)

Sumber: Sinar Harian (Rosilawati Rosedi)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*