“Sronok ke Rmpas suami orang?” Netlzen, Rmai Tk Sangka Ini Jwapan Fatin Afeefa

Pelakon dan penyanyi Fatin Afeefa mencvri perhatian netlzen selepas sebuah video memaparkan dirinya membldas komen netlzen yang mengajukan soalan ped4s kepadanya.

Video berdurasi 46 saat itu tular di ruangan media soslal TlkTok baru-baru ini telah meraih pelbagai re4ksi netlzen yang memuji Fatin bertindak santai dalam membalas komen itu.

“Best ke rmpas suami orang?” ujar netlzen berkenaan menerusi siaran langsung Fatin di TlkTok.

“Hey, Mimibay (panggilan netlzen), awak tu bakal jadi anak tlri saya tau. Hormat sikit mak awak. Panggil saya mummy sekarang. Hormat saya sikit, bapa awak yang kejar saya.

“Awak tahu tak, level mak tlri tu sama level dengan mak awak tau,” ujarnya dengan nada santai.

Bagaimanapun, dipercayai video tersebut hanyalah k0nten semata-mata kerana Fatin di akhir video tersebut seakan bergurau dengan netlzen berkenaan.

Katanya, “Sekali dia reply ayah dia dah matl, mampvs saya. Almakkkk,” ujarnya berseloroh.

Tinjauan di ruangan komen video yang dimuat naik oleh salah seorang pengguna TikTok itu dibanjiri dengan re4ksi netlzen yang tidak menyangka aktres Tentang Bulan itu akan berani menjawab sebegitu

Turut komen empunya video, Fatin juga mengakui terkejvt melihat dirinya tul4r di Tlk Tok.

“muka dia serious ingat nak mrah mcm nk mrah
betul2 rupanya main2”
“Jawapan dia mmg unexpected, hahahahhah ingtkn dia nk melentlng”

“cantik cm ni jd mak tiri pn xpa”
“AKU DAH CU4K INGT NK FATIN MENGAM0K SEKALI”
“macamtuuu je dia bagi ”

Tonton klip penuh:

Sumber : Xtra

Tldak dinafikan, di zaman teknologi dan semuanya di hujung jari, sikap pengguna media soslal juga semakin menjadi-jadi apabila sewenangnya melemp4rkan kata-kata negatlf kepada orang lain.

Seperti yang dilalui oleh pelakon Fatin Afeefa baru-baru ini yang menangls apabila ada netlzen mengvtuk leh3rnya berker4k.

Menerusi video yang dimuat naik oleh netlzen di aplikasi TlkTok, difahamkan ketika itu Fatin sedang membuat tutorial makeup secara live di TlkTok.

Dapat didengar menerusi video itu, Fatin men4han seb4k sehingga terhenti seketika tutorial yang dilakukan ketika itu.

Perkongsian video itu mendapat pelagai re4ksi daripada netlzen yang sedlh dan kasihan di atas apa yang dilalui pelakon itu.

Diruangan komen, ada netlzen mengatakan Fatin memberitahu dia mempunyai duit untuk melakukan rwatan supaya garisan dil3hernya hilang, namun pasti akan ada yang berkata dia mengubah ciptaan Tuhan.

Dalam pada itu, ada nezen mengatakan mereka pernah bertemu dengan pelakon itu secara depan-depan dan memujl Fatin sememangnya cantik.

“memang yang ada komen “l3her berker4k”. Yang dimaksudkan orang komen l3her bergaris.. tapi kena komen macmtu Tak jaga sensitlvity langsung”

“kalau dia yg lawa mcmni org dh komen mcmtu.. bayangkan kalau aku……emm”
“It’s not berker4k. I have exactly the same l3her like hers too. Faktor leher bergaris ni mostly sebab genetlk or kena sinaran matahari and so on”

“Maybe its one of her insecurities sebab tu dia sensltive about”
“Mana yg berker4knya? Cantik”
“Stop cyber bully. Yg komen tu tgk la diri sendiri. Haihhh”

“dia mai beli baju dkt pull&bear. saya staff situ. mana ada leher dia beker4kk. jah4t org yg cakap centu”
“Mcm lher sy bgaris tp bukan ade ker4k pun.. mse mandi tu sental kat situ byk kali tau sbb yela kdg2 ade jugak dakl tp bukan ker4k pun kesian feefa”

“Dia ada explain leher dia mg mcmtu, even anak anak dia pun ada. Ramai je org leher mcm dia aduhai netlzen… stay strong”
“org tu rasa bersalah ka bt org smpai nangls mcm ni.”

“Salah caption atas tu. “Dia cakap dia ada je duit nak buat l3her dia TAPI nanti orang kata dia mengubah ciptaan than pulak.” Tu sebab dia tak buat”
“Pernah jumpa dia depandepan , srss cantik sangat”

Video:

Sumber : Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*