Tampil dgn wajah baru, buat majlis kesyvkuran panggil anak y4tim.

Selain daripada S4jat, nama Luclnta Luna juga tidak aslng di telinga kita memandangkan mereka pernah bekerjasama dalam satu muzik video lagu ‘Bobo Dimana’ yang dinyanyikan bersama usahawan terkenal, Dato’ Seri Aliff Syukri..

 

 

Selebriti Indonesia yang diragui status jantlnanya itu difahamkan baru sahaja membuat pembed4han membvang halkvm milik ‘kh4damnya’ yang menganggu suara wanita milik Luclnta Luna..

 

 

Baru balik dari buat pembed4han mvka

Dia juga turut merubah wajahnya menjadi seperti artis-artis Korea Selatan dan kesan daripada pembed4han juga sudah beransur svrut.

 

 

Lihat video dibawah sekali…

Kini, penampilan idamannnya sudah didedahkan kepada umum dan dia begitu gembira dengan hasil tersebut. Oleh itu, menerusi perkongsian terbaru selebriti tr4nsgnder berkenaan di aplikasi Tiktok, dia telah membuat majlis doa selamat sempena wajah dan suara barunya.

 

 

Sedekah kepada anak2 yatlm

Dalam video yang dikongsikan, terlihat Lucinta memanggil anak-anak yatlm untuk sama-sama berkongsi rezeki serta mendoakan kesejahteraannya dalam satu majlis kesyukuran.

Dapat dilihat yang selebriti sens4si Indonesia itu memberikan sampul surat berisi wang tunai kepada anak-anak yatlm serta barangan keperluan yang diletakkan di dalam plastik.

Apa pun keadaannya, solat Jumaat jangan tinggal

Perkongsian yang dibuat Luclnta Luna itu menuai pelbagai maklum balas yang berbeza di ruangan komen.

Ada di antara mereka memuji tlndakan selebriti itu dalam bersedekah kepada orang yang memerlukan dan dalam pada masa yang sama turut ‘menggel3ng kepala’ dengan apa yang dilakukan sedangkan dia telah merubah ciptaan Tuhan tanpa rasa segan.

Macam mana ustaz tu bacakan doa

Dia berniat baik mungkin

Macam mana ubah clptaan Tuhan boleh buat kesyukuran?

Pening nak komen macam mana

Lihat video yg sedanh heb0h dikatakan ini.

laman instagram milik Luclntaluna dgn caption.

alhamdulillah Selametan wajah baru dan suara baru Ratu … jumat barokah bersama anak anak yatlm … terima kasih ya Allah atas rizkimu

Sumber : OMM, IG Lucintaluna

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

 

 

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

 

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*