“Saya Anggap Ini Tanda Dari Allah..”- Baru Je Pelakon Tya Arifin Masuk H0spital Smlm. Suami Umum Sesuatu Buat Ramai Doakan

“Alhamdulillah, keadaan Tya baik. Dia hanya mengal4mi tek4nan d4rah rendah.”

Demikian kata suami Pelakon dan usahawan Tya Arifin, Asyraf Khalid mengenai keadaan isterinya yang dimasukkan ke h0spital, kelmarin. Asyraf berkata, isterinya sudah dibenarkan keluar h0spital, semalam, dan dinasihat untuk berehat terlebih dahulu..

 

 

“Ketika Tya dimasukkan ke h0spital dktor melakukan ujlan imbasan tomografi berkomputer (CT Scan). Alhamdulillah, hasilnya semua okay. Tidak ada apa-apa yang serius..

 

 

Mungkin disebabkan Tya terlalu penat bekerja dan tanpa rehat yang cukup membuatkan tek4nan d4rah rendah.

“Doktor menasihati untuk Tya seimbangkan antara kerja dan rehat selain tidur pun kena cukup. Insya-Allah, semoga semuanya baik-baik saja. Terima kasih kepada semua yang sudah mendoakan keadaan isteri saya,”  katanya kepada Harian Metro.

Menurut Asyraf, dia dan Tya sebelum ini berulang-alik dari Kuala Lumpur ke Jakarta, Indonesia atas urusan perniagaan sebelum ke Manila, Filipina selama lima hari.   “Kami ke Manila pada minggu lepas selama lima hari.

Kami ke sana bersama Matrade dan SME Bank untuk teroka pasaran dan berjumpa dengan pr0spek pengedar jamu Mutyara di sana.

“Memang mesyuarat ‘back to back meeting’ dan pelbagai lagi aktiviti, dari pagi hingga malam.  Dalam keterujaan nak ter0ka pasaran baru kita mungkin lupa untuk rehat seketika.

“Saya anggap ini sebagai tanda daripada Allah untuk saya menjaga isteri saya dengan lebih baik selain memastikan dia mendapat rehat yang cukup. Tya sangat bekerja keras dan dedikasi dalam perniagaan. Selepas ini, kesihatan harus sentiasa menjadi keutamaan,” katanya.   Terdahulu, Asyraf menerusi hantaran di Instagram berkongsi keadaan isterinya yang dimasukkan ke h0spital selepas mengal4mi mlgr4in yang lama biarpun selepas makan ubt.

Sumber: Metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*