“Sy Mkin Tua Sama Mcm Awak..I Love You..”- Baru Je Sharnaaz Kongsi Pasal Anak, Sekali K0men NoorNabila Jadi Perhatian

Sempena ulang tahun kelahiran, Jebat Jayden yang ke-4, Sharnaaz telah memuat naik sebuah video di akaun Instagram miliknya..

 

 

Bukan itu sahaja, pelakon tersebut turut meluahkan isi hatinya sebagai seorang bapa apabila dikurniakan seorang anak yang cerdik seperti Jebat..

 

Baba kuat sebab Jebat Happy Birthday my dear son. Im getting older the same day as you. But im very sure my love for you is getting stronger..

 

Menurut Sharnaaz, Jebat adalah kekuatan untuk dirinya dalam meneruskan kehidupan. Tambah Sharnaaz, apa yang diraih sekarang ini semuanya adalah disebabkan Jebat..

 

Sharnaaz turut berterima kasih kepada Jebat kerana sentiasa memberi peluang dan menyayangi dirinya setiap hari. Sebagai bapa, Sharnaaz berdoa agar Jebat menjadi anak yang kuat, bijak dan tidak membiarkan sesiapa sahaja mengambil kesempatan terhadap dirinya..

 

Ujar Sharnaaz, dia berharap Jebat mampu berl4wan untuk mendapatkan kebenaran dalam setiap apa yang dilakukan.

Salah atau betul bukan manusia yang hakimi. You are the king of your self. Love you boy @jebatjayden. Di ruangan k0men, bekas isteri kepada Sharnaaz iaitu Noor Nabila turut menlnggalkan ucapan selamat ulang tahun kelahiran buat anaknya, Jebat. Bukan itu sahaja, Nabila turut menlnggalkan ucapan yang sama buat Sharnaaz..

Komen Noornabila 

Sumber: media viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*