“Cantiknya..”- Baru 6 Bulan Cer4i Dgn Suami, Penampilan Terkini Ellie Suriaty Jadi Perhatian, Mcm Anak Dara..

Rupa terkini Ellie Suriaty makin cantik dan mengg0da, Azri Iskandar tergvgat? Sejak beberapa bulan lalu, hngat diperkatakan apabila pelak0n Azri Iskandar mengesahkan bakal berkahwin dengan Dr Azra Diera meskipunsudah  bercer4i dengan Ellie Suriaty..

 

Memetik Astr0 Gempak, meskipun sudah 19 tahun h1dup bersama, Ellie berkata keptusan untuk merujuk tiada dalam prinsip hidupnya dan t1dak kisah dengan apa yang dilakukan oleh bekas suaminya..

 

 

AKTRES dan pengarah, Ellie Suriaty Omar berk0ngsi pencer4iannya dengan suami, pelak0n Azri Iskandar dalam pr0siding Mhkmah Rendah Syaraah Gombak Timur (Ker4mat), Kuala Lumpur.

Menurut p0rtal Getaran, Pelak0n Pembantu Wanita Terbaik di Festival Filem Malaysia ke-16 itu telah memf4ilkan perm0h0nan cer4i ke atas suaminya, Azri sebelum Ramadan yang lalu..

 

Menganggap soal cantik itu adalah subjektif, aktres, Ellie Suriaty, 53, bagaimanapun percaya, bakat sepatutnya menjadi keutamaan buat semua peng4mal industri kre4tif.

Kalau cakap cantik ke tidak, saya dulu pun pernah cantik masa muda muda, lawa! Tambah Ellie, dia tidak menghent4m seseorang artis atau pelakon itu yang gemar ingin tampil cantik dan tampan kerana itu s0al bagaimana mereka menjaga keterampilan dan kesihatan diri.

“Kalau dia jaga bab itu, ia sesuatu yang posltif bagi saya. Tapi, kena ingat. Bila anda berjalan masuk ke dalam sebuah majlis hiburan, meski ramai orang cantik dan berpenampilan cantik, anda akan nampak yang outstanding adalah mereka yang kita tahu kualiti dan disiplin kerjanya.

Sumber :malaysiaku tercinta

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*