R0snazirah Akhlrnya Berjaya Disel4matkan Di Thailand, P0lis Beritahu Bagaimana Dia Ditemui

Ej3n jualan pr0duk k0smetlk, Rosnazirah Mohd Naim yang dilap0rkan dicvlik sekumpulan lelaki dari kediamannya di Wakaf Bharu, Tumpat pada 13 Septemebr lalu berjaya disel4matkan..

 

Difahamkan, mngsa yang berusia 36 tahun berjaya dijej4ki hasil bantuan antara pihak berkuasa Thailand dan Jabatan Slasatan Jnyh (JSJ) Bukit Aman..

 

Ketua P0lis Negara, Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani, berkata, kerjasama erat antara P0lis Diraja Malaysia (PDRM) dan P0lis Diraja Thailand serta perkongsian maklumat dan perislkan berjaya mengenalpasti lokasi keberadaan di Thailand.

“Mngsa kemudiannya berjaya ditemui dan disel4matkan sebelum dibawa pulang ke tanah air hari ini..

 

“Dalam k3s ini juga seramai tujuh lelaki tempatan dithan di sekitar Kelantan, Selangor dan Kuala Lumpur,” katanya dalam satu kenyataan dimuat naik di laman Facebook PDRM.

Sementara itu, Acryl Sani juga menzahlrkan penghargaan kepada P0lis Diraja Thailand dan kedutaan Malaysia di negara tersebut atas kerjasama dalam usaha menyelmatkan mngsa.

Sebelum ini, tul4r rakaman video kamera litar terttup (CCTV) berdurasi 2 minit 51 saat yang memaparkan mngsa dilarlkan dengan menaiki kereta jenis Toyota Vios.

Memetik lap0ran berita, suami mngsa yang sudah dit4han p0lis selepas kejadian dipercayai mempunyai perselisihan di antara ahli sindlket d4dah.

Sumber: Facebook PDRM

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*